Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محله مرتضی گرد تیم تجسس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و به بررسی‌های صحنه‌های وقوع سرقت پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با مراجعه به محل سرقت‌ها و تحقیقات میدانی در نهایت تصویری واضحی از سارق موتورسکلت‌ها به دست آمد و مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک نفر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و متعاقب آن نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری یک سارق و کشف ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکت سرقتی

اسلام نژاد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام شد. ماموران اعزامی ضمن مسدود کردن راه‌های احتمالی فرار متهم، موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت، افزود: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت موتورسیکلت‌ها اعتراف و تا کنون یک تن از مال باختگان شناسایی شده است.

رئیس کلانتری شهید مصطفی خمینی خاطر نشان کرد: متهم برای گرفتن دستور اولیه به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد