Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاوند از بازی در پست دلخواهش راضی است.

طرفداری- هافبک تیم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از مصدومیت شجاعیان گفت که این اتفاق شیرینی برد برابر سایپا را از آنها گرفته است.

آرش رضاوند، بازیکن استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر و دیگر مسائل صحبت‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کردید با 4 گل سایپا را شکست دهید؟

واقعیتش را بخواهید تصور نمی‌کردیم با این نتیجه حریف را شکست دهیم، اما برای برد به زمین رفته بودیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد تا شرایط‌مان را بهتر کنیم.

با وجود این پیروزی، مصدومیت داریوش شجاعیان شوک عجیبی به تیم داد.

دقیقا همینطور است. مصدومیت شجاعیان خوشحالی برد مقابل سایپا را از کل تیم گرفت. همه اعضای تیم به خاطر مصدومیت شجاعیان ناراحت هستند. این مصدومیت بدموقع بود، چون او از نظر بدنی آماده بود و شرایط خوبی داشت. امیدوارم شجاعیان هر چه زودتر و با قدرت برگردد.

این بازی کمی متمایل به جلو بازی کردی و نمایش خوبی داشتی. فکر نمی‌کنی در این پست کارآیی بیشتری داشته باشی؟

نسبت به بازی‌های قبل جلوتر بازی کردم، پست دلخواهم بود و آزادی بیشتری داشتم، اما نظر مربی مهم است که کجا بازی کنم. در بازی با سایپا شرایط خوب و ایده‌آلی داشتم.

باشگاه سایپا بنر جالبی از تصویر تو، محمد دانشگر، علی دشتی و محمد بلبلی در ورزشگاه نصب کرد تا به نوعی تقدیر کرده باشد.

دو فصل خوب در سایپا پشت سر گذاشتم و از مسئولان سایپا به خاطر این کارشان تشکر کرده و برای آنها برای ادامه کار تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم‌شان راه بیفتد.

یکی از دغدغه‌های هواداران، مغرور شدن بازیکنان پس از پیروزهای اخیر است.

اینجا استقلال است و بحث تیم متوسط مطرح نیست که بخواهیم با یکی دو پیروزی مغرور شویم. در هر مسابقه باید برای برد بازی کنیم تا به کورس قهرمانی بازگردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است