Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه و هم‌چنین رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت «عارفه سنایی» فرزند سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، پیام‌های تسلیت جداگانه‌ منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در متن پیام تسلیت به مهدی سنایی نوشته است:

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران - مسکو

خبر درگذشت فرزند گرامیتان موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صیر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

متن پیام علی اکبر صالحی نیز به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّک ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکرَامِ

جناب آقای دکتر سنایی

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه

با سلام و درود؛

با دریغ و افسوس بسیار و با نهایت تأسف و تألم اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهی، در غم فقدان فرزند دلبندتان فقیده سعیده عارفه سنایی به سوگ نشسته‌اید. اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خاندان جلیل القدر سنایی به ویژه حضرتعالی و همسر گرامی، از درگاه یگانه هستی بخش برای آن مرحومه مغفوره آرامش ابدی و رضوان الهی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد

به گزارش جام جم آنلاین، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات وعده صادق که در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به انتقال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات وعده صادق با بیان این‌که «این کار این دفعه با دیپلماسی نظامی انجام شد»، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

وی افزود: سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد