Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، محسن احتشام، ظهر سه‌شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: برخی از این مشکلات به واسطه عدم اطلاع از قوانین رخ می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه یک واحد تولیدی برای ایجاد یک سیستم مالیاتی دقیق نیاز به هزینه های میلیونی دارد، بیان کرد: در این راستا از امور مالیاتی خراسان جنوبی خواستار همکاری با واحدهای تولیدی کوچک و نوپای خراسان جنوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتشام یادآور شد: در راستای حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان‌جنوبی جلسات متعددی را با امور مالیاتی خراسان‌جنوبی و بخش خصوصی به صورت دقیق و کارشناسی شده برگزار می کنیم.

سید حسین خیریه، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند خراسان جنوبی نیز در این جلسه با تبیین جلسات متعدد برای حل مشکلات حوزه کشاورزی استان بیان کرد: مسائلی از جمله مشکلات پسته کاران، قیمت گذاری توافقی برای محصول زرشک، بررسی مشکلات حمل و نقل ریلی در ۶ جلسه کمیسیون بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از بررسی های صورت گرفته ارائه دام سنگین پلاک کوبی شده به مرزنشینان با شرایط خاص است، یادآور شد: اگر مرز نشینان مهاجرت داشته باشند هزینه های دولت برای تأمین امنیت مرز افزایش می یابد از این جهت هر اقدامی که برای ماندگاری مرزنشینان صورت گیرد، ارزشمند است

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: کلیه مبادلات تجاری بین ایران و افغانستان به صورت ریال انجام می‌شود ولی دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر برگشت حدأقل ۵۰ درصد ارز از طریق سامانه نیما برای همه بازرگانان اعمال می شود که این مسئله برای تجار با کشور افغانستان به واسطه مبادلات ریالی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

خیریه اتاق بازرگانی خراسان جنوبی ادامه داد: تقاضا داریم ۱۰۰ درصد رفع تعهد ارزی شرکت‌های صادرکننده استان از طریق صادرات در مقابل واردات به خود یا غیر تحقق بخشیده شود.

کد خبر 4753623

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی اتاق بازرگانی بیرجند اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده با بیان اینکه وظیفه ما توجه بیشتر به مناطق عشایری و روستایی است گفت: دولت هم توجه ویژه‌ای به این دو بخش دارد.
وی با بیان اینکه این فرصت دولت سیزدهم باید به بهترین نحو استفاده شود افزود: در این راستا زیرساخت‌ها باید تقویت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه عشایر ما به خدمت رسانی بیش از پیش احتیاج دارند گفت: ما استانی هستیم که از مرکز فاصله زیادی داریم و این موضوع سبب خوداتکایی ما به خودمان می‌شود چرا که در برخی موارد امکان کمک رسانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۴ باید برای هر شهرستان یک گریدر تخصیص داده شود، افزود: این موضوع سبب خدمت رسانی راحت‌تر در صورت بروز اتفاق است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین با بیان اینکه در هر شهر و روستا باید با مشخص کردن محل تامین زیرساخت ها، فرهنگ سازی و شفاف سازی پرداخت مالیات نیز انجام شود گفت: این سبب آگاهی مردم درخصوص پرداخت مالیات‌هایی که پرداخت می‌کنند نیز می‌شود.

ابراهیمی مدیرکل امور عشایری استان هم با بیان اینکه دو دستگاه گریدر برای بازگشایی و تسطیح ایل راه‌های عشایری اختصاص یافته گفت:
هزینه تامین این دو گریدر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: به ۳ شهرستان مرزی درمیان، نهبندان و سربیشه یک گریدر و به هر چهار شهرستان استان هم یک گریدر تخصیص می‌یابد.

مدیرکل امور عشایری استان همچنین گفت: ۲ دستگاه گریدر دیگر نیز تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ به مجموع گریدر‌های استان اضافه می‌شود.

وی افزود: ۸ هزار و ۳۰۰ کیلومتر ایل راه ثبت شده در سطح استان وجود دارد که باید سالی دو مرتبه تیغ زده شود.

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود