Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر آدی بیگ با اعلام این خبر گفت: مکانیزم اتوماتیک ثبت تصاویر و شماره پلاک یکی از مناسب‌ترین اقلام جهت نظم بخشی و کنترل ترافیک و جلوگیری از تخلفات احتمالی برخی رانندگان است.

وی در رابطه با مطرح شدن شایعاتی مبنی بر این‌که دوربین‌های ثبت پلاک در محدوده زوج و فرد و نقاط شهر قادر به ثبت پلاک و صدور جریمه نیستند، گفت: شهروندان به این شایعات توجه نکنند و در جریان باشند که تمامی دوربین های ثبت پلاک به دقت و تمام وقت کلیه تخلفات را ثبت می‌کنند و توسط پلیس محترم راهور برای متخلفان جریمه صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدی بیگ افزود: از مردم تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی و جریمه شدن حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

46

کد خبر 1313275

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک طرح ترافیک استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ سوریه سینمای ایران باشگاه پرسپولیس قیمت مسکن بازار مسکن تهران تلویزیون قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم