Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر دادستانی نظامی وابسته به دولت وفاق ملی در طرابلس در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستور دستگیری خلیفه حفتر، عون الفرجانی (سرتیپ بازنشسته)، «عبدالرزاق الناظوری» (سرهنگ بازنشست) و «مسعود ضو» (سرهنگ بازنشسته) صادر شده است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، علت صدور قرار بازداشت این چهار نفر، ربایش و قتل سه نفر به نام‌های ابوعجیله علی محمد، مهند ابوعجیله و حمزه عمار و نیز ربایش و شکنجه یک نفر دیگر به نام حسام ابوعجیله در منطقه اسبعیه (جنوب طرابلس) در روز ۲۴ سپتامبر گذشته توسط یک گروه مسلح تحت فرماندهی حفتر عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای حفتر از چهارم آوریل گذشته (بیش از شش ماه پیش) با هدف تصرف طرابلس، پایتخت لیبی، حمله به این شهر را آغاز کرده‌اند. با وجود مقاومت نیروهای وفاق ملی (غرب لیبی)، برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها به شهر، صرف وجود درگیری‌ها، تلاش‌های سازمان‌ ملل برای برگزاری کنفرانس گفت‌وگو بین گروه‌های لیبیایی با هدف یافتن راهکار سیاسی جهت حل بحران این کشور را ناکام گذاشته است.

نیروهای دولت وفاق ملی امروز سه‌شنبه همچنین در بیانیه‌ای اعلام کردند که در تازه‌ترین حملات خمپاره‌ای نیروهای حفتر به جنوب طرابلس، سه کودک در منطقه صلاح‌الدین واقع در جنوب این شهر کشته شدند

لیبی، این کشور نفت‌خیز شمال آفریقا، از سال ۲۰۱۱ به دنبال سرنگونی رژیم معمر القذافی رهبر سابق این کشور، شاهد هرج‌ومرج و ناآرامی است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت قتل پایتخت آدم ربایی پایتخت قتل لیبی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر  هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار سایت خبری «غزه اکنون» گزارش کرد به دلیل بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی، موجی از انتقال شهروندان در مناطق «بیت حانون» و «بیت لاهیا» به مراکز آوارگان در شمال غزه مشاهده می‌شود.

خبرنگار سایت خبری شهاب هم اعلام کرد توپخانه رژیم صهیونیستی در حال حمله به مناطق مختلف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در ۲۰۰ روزگی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای غزه را حدود ۳۴ هزار ۲۰۰ شهید و شمار زخمی‌ ها را بیش از ۷۷ هزار تن گزارش کرد.

این وزارتخانه با اشاره به ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاکنون ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشت از خدمات رسانی خارج شده‌اند و ۱۲۶ اورژانس نیز آسیب دیده و از کار افتاده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین