Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:45:56 GMT

دستگیری قاتل پس از 5 سال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۸۲۰

دستگیری قاتل پس از 5 سال

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: فردی که اقدام به قتل زنی جوان در یکی از روستاهای این شهرستان کرده بود پس از گذشت پنج سال دستگیر شد.

سرهنگ محمد معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پنجم فرودین ماه ۹۳ پس از گزارش یک مرگ مشکوک تیم بررسی صحنه جرم در محل حضور یافته و با جسد یک زن جوان مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پرونده این مرگ مشکوک در پلیس آگاهی این شهرستان در دست تحقیق و بررسی بود که در نهایت قاتل شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی همدان در یکی از استان های غربی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان بیان کرد: قاتل در تحقیقات عنوان کرد که مقتول، زن او بوده و برای مواجه نشدن با دختر این زن، به درخواست همسرش منزل را ترک می کند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: قاتل هنگام بازگشت به منزل شاهده همنشینی همسرش با ۲ تن از بستگانش که او با آنها رابطه خوبی نداشته، می شود.

وی ادامه داد: پس از آن، قاتل با سوار کردن این زن در خودرو اقدام به گشت زنی در سطح شهر فرسفج و توجیه وی برای قطع ارتباط با این افراد می کند.

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: زن جوان به درخواست های همسرش برای قطع ارتباط با بستگان توجهی نکرده و این مراوده به مشاجره تبدیل می شود.

سرهنگ معصومی اضافه کرد: پس از بازگشت به منزل، مرد جوان در یک فرصت همسرش را که بر روی تخت حضور داشت با استفاده از پتو خفه کرده و از محل متواری می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان