Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش خبری، نگاهی کوتاه و مختصر به فعالیت ها و رخدادهایی داریم که پنج چهره و استاد دانشگاه از اعضاء گروه نخبگان خبرآنلاین، دیروز و امروز در آن حضور یافته اند.

چه خبر از زمانی درمزاری؟
محمدرضا زمانی درمزاری
، حقوقدان و وکیل « الهه قلی فلاح»، دختر روشندل زنجانی است که مرزهای محدودیت و ناتوانی را با اراده بالای انسانی خویش در نوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حقوقدان در یادداشتی با عنوان « الهه، در جستجوی حق افراد دارای معلولیت!» وضعیت این دختر زنجانی را تشریح کرده بود و در مراسمی برای او حضور فعال داشت. در این مراسم تصمیم گرفته شد که «الهه » بعنوان سفیر رسمی به مهربانی در سطح ملی و بین المللی رسما معرفی می شود. و همچنین شعبه زنجان موسسه ای به نام وی بعنوان " الهه مهربانی" تاسیس شود. او چهارشنبه جاری برای دریافت جایزه جهانی " شجاع ترین پارا اسکی باز جهان" به انتخاب فدراسیون بین المللی نابینایان به آلمان خواهد رفت و جایزه جهانی خویش را دریافت خواهد کرد.
زمانی درمزاری با اشاره به پی گیری موضوع « الهه روشندل زنجایی» نوشت: « همکاران محترم خبرآنلاین در این موفقیت های ملی و جهانی الهه روشندل زنجایی نیز سهیم هستید و به سهم خودم نیز حدشناس و قدرشناس هستم. »

چه خبر از دکتر مهدی زارع؟
مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، امشب سه شنبه 30 مهر، ساعت 7 در برنامه زنده ازمن_بپرس در شبکه_آموزش سیما، در مورد ریسک زلزله سخن خواهم گفت .
این استاد زلزله شناسی دو یادداشت طی دو هفته گذشته در گروه نخبگان خبرآنلاین با عنوان «احتمال وقوع زلزله بزرگ در تهران وجود دارد؟» و همچنین « گسل فیروزکوه و احتمال وقوع زلزله‌های شدید در تهران» منتشر کرده است.

چه خبر از دکتر محمدرضا زائری؟
محمدرضا زائری
، دکترای علوم ادیان از دانشگاه فرانسوی قدیس یوسف بیروت، فردا چهارشنبه اول آبان، ساعت 10 صبح ، در سی‌امین جلسه از سلسله نشست‌های نقدواندیشه با موضوع «همسریابی در فضای مجازی» درباره مساله همسریابی در فضای مجازی سخنرانی خواهد کرد. علاقه مندان برای حضور می توانند به خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان هویزه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورودی شماره یک، ساختمان مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سالن الغدیر‌ مراجعه کنند.

درباره این موضوع سید حسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، یادداشتی با عنوان « آیا می توان به روابط در فضای مجازی اعتماد کرد؟» در گروه نخبگان خبرآنلاین منتشر کرده است.

چه خبر از دکتر عباس آخوندی؟
عباس آخوندی، عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران  و وزیر سابق راه و شهرسازی امروز به مناسبت دهمین سال تأسیس انجمن آموزش مهندسی ایران  قرار است در دانشکده مهندسی انرژی، دانشگاه صنعتی شریف درباره « اقتصاد شهری و مسئله مهندسی از منظر اقتصاد سیاسی» سخنرانی کند.
او درباره پیش از این در گروه نخیگان خبرآنلاین یادداشتی به بهانه روز مهندس با عنوان «  شرایط اجتماعی و وضعیت مهندسی در ایران » نوشته بود.

چه خبر از دکتر رسول جعفریان؟
رسول جعفریان، مولف، محقق برجسته و استاد تمام دانشگاه تهران، مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت. او به دلیل خلق اثر ماندگار «تاملی در نهضت عاشورا» در آیین «چله عشق» با حضور حجت الاسلام حجتی کرمانی، رئیس کتابخانه ملی و نیز شهردار محترم تهران، مورد تجلیل قرار گرفت.


/6262

کد خبر 1313292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسول جعفریان محمدرضا زائری عباس آخوندی مهدی زارع نخبگان خبرآنلاین ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ سوریه باشگاه پرسپولیس قیمت مسکن تلویزیون بازار مسکن تهران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • زلزله نسبتا شدید در ترکیه
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم