Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در فیلمی مستند، گوشه‌ای از بلایایی که صدور مجوزهای بی ضابطه در روستای زیارت ایجاد کرده، به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت به حدی رسیده است که دیگر اثری از زیبایی‌های طبیعی در این روستا باقی نمانده؛ تعداد ساختمان‌ها در این روستای کوچک را تبدیل به تلی از آهن و سیمان و آجر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان که چندماه است تخلفات صورت گرفته در صدور مجوز‌های ساخت و ساز در این روستا را پیگیری می‌کنند، مستندی کوتاه از وضعیت این روستا تولید کرده اند.

در این مستند، گوشه‌ای از آنچه در سال‌های اخیر بر سر این روستا آمده، نمایش داده می‌شود. کارگران ساختمانی در گوشه ای از این فیلم کوتاه، به مخاطبان می گویند که دوست دارند با کدام شخصیت سیاسی و مهم کشور همسایه باشند؛ چون این امر در زیارت امکان پذیر است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روستای زیارت ساخت و ساز غیرمجاز امام جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • چطور با تکه‌ای کاغذ بچه‌ها را سرگرم کنیم؟
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد