Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@22:20:56 GMT

زهرا کیانی مدال برنز گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۲۷۳

پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین در حالی پیگیری می‌شود که امروز ( سه شنبه) زهراکیانی با امتیاز ۹.۶۴ به مدال برنز دست یافت تا روند مدال آوری تالوکاران ادامه یابد.

اخبار ورزشی- در این فرم نمایندگان چین و ماکائو به رتبه های اول و دوم رسیدند.

با این اوصاف تعداد مدال های کاروان ایران به چهار طلا، یک نقره و یک برنز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران چین مدال برنز زهرا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند

به گزارش خیرگزاری مهر، در ادامه رقابتهای تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش‌ پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن‌ قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید.امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان‌ دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

کد خبر 6063952

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو