Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@04:53:37 GMT

انواع ماسک جلبک دریایی و خواص آن

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۳۶۱

انواع ماسک جلبک دریایی و خواص آن

برای بعضی از مردم جلبک دریایی ظاهری نامطلوب و منزجز کننده دارد که در سواحل و دریاچه ها رشد می کند و برای بعضی ديگر از جمله مردم آسیای شرق جزء غذاهای دلچسب و مفید شمرده می شود.

فواید و خواص ماسک صورت جلبک دریایی

ماسک جلبک ضد التهاب:

جلبک دریایی یک ضد التهاب طبیعی است، بدین ترتیب میتواند تمام التهاب پوست را که سبب جوش های قرمز و دردناک می شود را تسکین دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانیکه این التهابات بطور ازاد در صورت شما وجود داشته باشد شما در معرض اکنه ناخوش‌آیند هستید.

ماسک جلبک ابرسانی قوی به پوست:

حتی درصورتی که پوست شما خشک نباشد، احتمالا به دنبال راهی برای حفظ رطوبت پوست خویش هستید. جلبک دریایی میتواند بهترین دوست برای پوست شما باشد برای این که دارای اسیدهای چرب ضروری است که برای پوستی سالم لازم و ضروریست.

ماسک جلبک برای کاهش سموم:

داشتن یک یکسری از سم ها در داخل پوست شما سبب می شود که پوست شما کسل کننده و بی روح باشد.. درصورتی که به دنبال پوستی زیبا هستید باید از شر این سموم خلاص شوید خوش بختانه، جلبک دریایی به سادگی روی پوست شما قرار میگیرد و مایع اضافی، سلول های مرده و آلودگی های پوست شما را از بین می برد وباعث درخشش پوست شما می گردد .از بین بردن تمامی این سموم، پوست شما را صاف و درخشان تر می کند

ماسک جلبک دریایی و عسل

مواد لازم برای تهیه این ماسک

۱ قاشق غذاخوری عسل خام

۱ قاشق غذاخوری پودر جلبک ارگانیگ

۱ کپسول روغن گل مغربی

۶ قطره روغن صمغ کندر

۴ قطره روغن شمعدانی

روش استفاده:

عسل و پودر جلبک را در یک ظرف کوچک با هم مخلوط کنید. کپسول روغن گل مغربی را باز نموده و به مواد اضافه کنید. روغن ها را هم اضافه کنید. با یک چنگال مواد را آن قدر مخلوط کنید تا مانند کره بادام زمینی غلیظ شود. با انگشتان تمیز یا یک برس آرایشی مواد را روی صورت پخش کنید. حدود ۲۰ الی ۴۵ دقیقه صبر کنید. صورت را با آب گرم بشویید و با حوله، آب اضافی را به آرامی خشک کنید.

اکنون پوست تان حسی از تمیزی و نرمي خواهد داشت و درخشش آنرا خواهید دید.

ماسک جلبک دریایی و روغن درخت چای برای پوست ترکیبی

مواد مورد نیاز :

۱ قاشق سوپخوری جلبک دریایی خشک

۱ قاشق سوپخوری عسل ارگانیک

۱ قاشق سوپخوری روغن زردآلو

۲ قطره عصاره درخت چای

روش استفاده:

جلبک دریایی خشک را آب گرم تمیز بریزید و ۲۰ دقیقه زمان بدهید

۱ قاشق سوپخوری از مایع جلبک دریایی بردارید و با عسل مخلوط کنید

چند قطره از عصاره روغن را اضافه منید و به خوبی مخلوط کنید

خمیر حاصل را بر روی صورت تمیز خشک بمالید

۲۰ دقیقه به آن زمان دهید

با آب ولرم بشویید

ماسک صورت جلبک دریایی و خیار برای پوست خشک

مواد مورد نیاز :

خیار

۱ قاشق سوپخوری جلبک دریایی خشک

روش استفاده:

خیار را با استفاده از مخلوط کن رنده کنید

مخلوط خیار را با جلبک دریایی خشک میکس کنید ۲۰ دقیقه زمان دهید

بعد ماسک حاصل را به آرامی بر روی صورت تمیز پخش کنید و ۱۵ دقیقه صبر کنید

با آب ولرم بشویید.

 

منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی ماسک صورت ماسک پوست زیبایی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا

«ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا می‌گوید این شرکت هر چند وقت یک‌بار باید یک «بازنگری کامل سازمانی» انجام دهد. ماسک می‌گوید که این امر به تسلا امکان می‌دهد به سطح بعدی برسد. این اظهارات ماسک پس از اعلام خبر اخراج گسترده کارکنان تسلا بیان شده؛ به‌تازگی گزارشی درباره تعدیل نیروی بیش از ۱۰ درصد از کارکنان این شرکت منتشر شده بود.

براساس گزارش اینسایدر و پست ایلان ماسک در ایکس، مدیرعامل تسلا می‌گوید که غول خودرو‌های برقی باید هر نیم‌دهه یک‌بار بازنگری کامل سازمانی برای رسیدن به سطح بعدی انجام دهد. اظهارات ماسک پس از انتشار گزارشی مبنی بر اخراج دسته‌جمعی نیروی کار تسلا بیان می‌شود. این شرکت ظاهراً بیش از ۱۰ درصد از کارمندان خود را اخراج می‌کند. گفتنی است که تسلا بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

سازماندهی مجدد کارکنان تسلا از نظر ایلان ماسک

ایلان ماسک می‌گوید که استخدام سریع کارکنان منجر به ایجاد موقعیت‌های شغلی تکراری و مازاد بر نیاز در برخی از زمینه‌ها شده است. همچنین دو مدیر قدیمی تسلا در این اخراج‌ها، کار خود را از دست داده‌اند. معاون ارشد مهندسی برق و نیرومحرکه و معاون سیاست عمومی و توسعه تجارت اعلام کردند که این شرکت را ترک می‌کنند. این دو نفر بیش از ده سال در این شرکت مشغول به کار بودند.

اخراج‌های کارکنان تسلا در زمان سخت و حساسی رخ می‌دهد چراکه این شرکت با کاهش فروش و افزایش رقابت با خودروسازان چینی مانند BYD دست‌وپنجه نرم می‌کند. پیش‌تر ماسک در تماسی به سرمایه‌گذاران گفته بود که شرکت‌های چینی رقابتی‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان محسوب می‌شوند.

ماسک گفته است که اگر موانع تجاری ایجاد نشود، تسلا تقریباً از اکثر شرکت‌های خودروسازی در جهان جلو می‌زند.

منبع: دیجیاتو

tags # ایلان ماسک سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خواص زردچوبه برای پوست + فیلم
  • معجزه ۳ روغن طبیعی برای رشد مو
  • خواص عجیب این دانه‌ها که دور می‌ریزیم!
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان