Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@23:09:59 GMT

یک ایرانی نامزد جایزه معتبر ۵۰ هزار پوندی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۳۶۶

صراط: نامزدهای نهایی جایزه بیلی جیفورد اعلام شد و شش اثر از سراسر دنیا به این فهرست راه یافتند تا برای دریافت جایزه پنجاه هزار پوندی با هم به رقابت بپردازند.

 به گزارش ایبنا زنان نقش پررنگی در فهرست نامزدهای نهایی جایزه امسال بیلی جیفورد دارند. پنج نویسنده از شش اثر حاضر در فهرست نهایی توسط زنان به نگارش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بیشتر نویسندگان آثار غیرداستانی مردان هستند.
 
آزاده معاونی، نویسنده و خبرنگار ایرانی-آمریکایی نیز در فهرست نهایی جایزه بیلی جیفورد حضور دارد و یکی از بخت‌های دریافت جایزه بیلی جیفورد ۲۰۱۹ است. «مهمان خانه بیوه‌های جوان» درباره زنانی است که تصمیم گرفت به گروه داعش بپیوندند. معاونی قبلاً خبرنگار مجله تایم بود و در حال حاضر در لس‌انجلس تایمز مشغول به فعالیت است.
 
ویلیام فیور تنها نویسنده مرد حاضر در فهرست نهایی است که با «زندگی لوسیان فروید: جوانی» باید با نویسندگان خانم حاضر در فهرست نهایی رقابت کند. هفت نویسنده زن و پنج نویسنده مرد در فهرست اولیه جایزه امسال حضور داشتند.
 
 نامزدهای نهایی جایزه بیلی جیفورد ۲۰۱۹ به شرح زیر است:
«مائوئیسم: تاریخچه جهانی» نوشته جولیا لاول
«ساعات خشم: قتل، کلاهبرداری، و آخرین دادگاه هارپر لی» نوشته کیسی سِپ
«زندگی لوسیان فروید: جوانی» نوشته ویلیام فیور
«بر روی کلیسای شن» نوشته لورا کامینگ
«مهمان خانه بیوه‌های جوان» نوشته آزاده معاونی
 «پنج: زندگی ناگفته زنانی که توسط جک ریپر به قتل رسیدند» نوشته هالی روبن‌هولد
 
 برنده اصلی جایزه «بیلی جیفورد» در سال‌های گذشته هدیه ۳۰ هزار پوندی دریافت می‌کرد و به هر کدام از نامزدهای حاضر در فهرست نهایی نیز ۱۰۰۰ پوند تقدیم می‌شد اما قرار است امسال به برنده جایزه ۵۰ هزار پوندی اهدا شود. برنده جایزه بیلی جیفورد ۲۰۱۹ در تاریخ نوزدهم نوامبر اعلام می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نویسنده ایرانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896077

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه