Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نیسی معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ما به همراه جلیل حسین پور معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش بستان با سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان دیدار و جلسه‌ای در محل دفتر مدیر کل برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این دیدار بنده به اتفاق حسین پور ضمن بیان کمبود‌های موجود در هنرستان‌ها علیرغم پیگیری‌های قبلی لزوم تجهیز کارگاه مکانیک رشته کاردانش پسران و همچنین تامین چند دستگاه رایانه و همچنین دمونتاژ کردن سیستم‌های از کار افتاده جهت تکمیل سایت‌های رایانه برای رشته‌های حسابداری هنرستان‌های علامه کرمی و محبی نژاد مواردی را با مدیر کل فنی و حرفه ای استان درمیان گذاشتیم.

نیسی بیان داشت: سواعدی ضمن اذعان به محرومیت منطقه و کمبود‌های موجود در آن قول‌های مساعدی جهت تجهیز کارگاه و سایت‌های کامپیوتر هنرستان‌ها ازطریق برون سپاری و راه اندازی و تجهیز مراکز آموزشی در اسرع وقت دادند.

انتهای پیام/م

برپایی جلسه مسئولان آموزش و پرورش بستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

علیرضا توری در بازدید از تنها کشتارگاه دام بستان آباد که با حضور مسئولان بهداشتی، دامپزشکی،محیط زیست و شهرداری صورت گرفت گفت: وضعیت بهداشتی عمومی و محوطه این کشتارگاه قابل قبول نبوده و نیازمند اصلاح و بهسازی است.

وی با بیان اینکه خودروی یخجال دارحمل گوشت و اصلاح سیستم پیش سرد واشتعال مسئولان فنی در این کشتارگاه ضروری است افزود:این کشتارگاه در محدوده جغرافیایی شهر بستان آباد قرار دارد باید هرچه زودتر به خارج از شهر انتقال یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام