Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی جودو در بیانیه‌ای، اعلام کرد تا زمانی‌که ایران قبول کند ورزشکارانش مقابل ورزشکاران اسرائیلی مسابقه خواهند داد، از حضور در تمامی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی محروم خواهد بود. محرومیت مشروط جودوی ایران  در مسابقات قهرمانی جهان جودو، سعید ملایی به نیمه‌نهایی رسید. او در صورت پیروزی در دیدار نهایی باید در فینال با حریف اسرائیلی مسابقه می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  --- نفر نهم کالدرون ! گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد فنی جونیور براندائو و رقم حدود ۵۵۰ هزار دلاری که بابت این بازیکن پرداخت شده است، گفت: وقتی چنین پولی به بازیکنی داده شود، نباید انتظار کار بزرگی داشته باشیم. او نفر نهم فهرستی بود که من به باشگاه داده بودم. در بازی آخر و به‌دلیل تعداد محرومان زیاد مجبور به بازی دادن به این بازیکن شدیم. --- بازگشت علیرضا حقیقی با نساجی علیرضا حقیقی بعد از گذشت 6 سال بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت. دروازه‌بان سابق پرسپولیس با رخصت گرفتن از هواداران این تیم، ابراز امیدواری کرد بتواند روزهای درخشانی را در کنار نساجی و هواداران پرشور این تیم پشت سر بگذارد. وی تأکید کرد: «به خودم قول داده بودم تنها پیراهن پرسپولیس را برتن کنم اما شرایط به شکلی پیش رفت که این اتفاق میسر نشد.»     درخشش خواهران منصوریان و مریم هاشمی در مسابقات قهرمانی جهان هر 3 سانداکار زن ایران طلایی شدند پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان  امروز هم پیگیری شد و الهه منصوریان در فینال وزن 65 کیلوگرم به مصاف «اژه شاکر» از ترکیه رفت و این حریف را در 2 راند شکست داد و طلایی شد.  دیروز نیز مریم هاشمی و شهربانو منصوریان موفق به کسب مدال طلا شده بودند و با مدال طلای الهه منصوریان هر 3 سانداکار بانوی کشورمان قهرمان اوزان خود شدند. گفتنی است، امروز  محمدعلی مجیری در تالو مردان نیز به مدال طلا دست یافت. به گزارش «ایران عصر» شهربانو منصوریان دیروز در مبارزه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم «کریستینا دی اولویرا» از برزیل را با ضربه فنی شکست داد و به نشان طلا دست یافت. وی برای صعود به دیدار نهایی پس از یک دور استراحت، «کریستینا نورازووا» از روسیه را در  ۲ راند متوالی شکست داده بود. همچنین مریم هاشمی در دیدار پایانی وزن ۷۵- کیلوگرم «پونام» از هند را در دو راند متوالی شکست داد و دومین طلای تیم کشورمان را در این مسابقات به خود اختصاص داد.  در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندای بانوان نیز الهه منصوریان در مرحله نیمه نهایی «لیدا سلماح» از لبنان را قبل از پایان راند دوم با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی صعود کرد.   منصوریان برای کسب مدال طلا به مصاف «اژه شاکر» از ترکیه رفت و با شکست حریفش بر سکوی نخست این وزن ایستاد.    

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران با کسب ۲۰ مدال مختلف‌در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میزبانی چین قهرمان شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یین در چین آغاز شد و امروز (پنجشنبه - ۶ اردیبهشت) با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

ووشوکاران ایران که در روز نخست به ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز رسیده بودند، در روز دوم نیز به درخشش ادامه دادند و با کسب ۷ طلا و ۴ نقره دیگر، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

در مبارزه‌های بخش ساندا محسن محمدسیفی، سهیل موسوی، علی خورشیدی و محمدرضا ریگی ۴ مدال طلا گرفتند و در مسابقات بهش تالو هم زهرا کیانی، شاهین بنی‌طالبی و تیم دوئلین مردان (دو نفره شامل مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما) ۳ طلا در بخش تالو کسب کردند.

همچنین سهیلا منصوریان در ساندای بانوان و مصطفی حسن‌زاده به همراه زهرا جلیلی ۳ نقره کاروان ایران را به ارمغان آوردند.

بدین‌ترتیب کاروان ۱۴ نفره ووشو ایران در پایان مسابقات موفق به کسب ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شد و با کسب بیشترین مدال نسبت به سایر کشورها، به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یافت. چین با ۷ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دوم شد و ازبکستان با ۳ طلا، ۸ نقره و ۶ برنز در رده سوم ایستاد.

این مسابقات در حالی به اتمام رسید که تمامی ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند. فهرست مدال‌آوران ایران به شرح زیر است: 

مدال‌های طلا (ساندا):

صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم

شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم

سیدمعین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم

محسن محمدسیفی ۷۰ کیلوگرم

سیدسهیل موسوی ۷۵ کیلوگرم 

علی خورشیدی ۸۰ کیلوگرم 

محمدرضا ریگی ۸۵ کیلوگرم 

مدال‌های طلا (تالو):

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن

زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و چیانگ‌شو ( ۲ طلا)

هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن

شاهین بنی طالبی در فرم نان‌چوان

تیم دوئلین مردان (دو نفره) با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما

مدال‌های نقره (ساندا):

سهیلا منصوریان ۶۰ کیلوگرم

مدال‌های نقره (تالو):

مصطفی حسن‌زاده در فرم نان‌چوان

زهرا جلیلی در فرم دائو شو

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن

مدال‌های برنز (تالو)

زهرا جلیلی در فرم چانگ چوان و گون شو (۲ مدال)

هلیا اسدیان در فرم نان‌چوان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی