Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جهانی ووشو امروز عصر در حالی در شانگهای چین پیگیری شد که ۵ ملی پوش سانداکار کشورمان از جمله عرفان آهنگریان، محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، یوسف صبری و میلاد عارفی مقام با غلبه بر حریفان خود راهی فینال این مسابقات شدند تا نتایج درخشان ووشوکاران تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن محمد سیفی سانداکار پرافتخار وزن ۷۰ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر ژیائو یانگ لی از چین که حمایت تماشاگران را داشت به یک برتری شیرین دست یافت و به فینال قدم گذاشت. او فردا در فینال به مصاف الکساندر راسی از لبنان می‌رود. سیفی پیش از این ابتدا استراحت داشت و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی را مغلوب کرد.

یوسف صبری سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشو ایران در مرحله نیمه نهایی برابر محمد دی‌ها از تونس قرار گرفت و در همان راند نخست با اختلاف ۱۲ امتیاز حریف خود را شکست داد تا او نیز در یک قدمی کسب مدال طلا قرار بگیرد. صبری برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی حریفانی از پاکستان و فرانسه را شکست داده بود. نماینده کشورمان برای کسب نشان طلا، فردا (چهارشنبه) به مصاف سعد بوریکا از مراکش خواهد رفت.

علی خورشیدی نیز در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم در دو راند متوالی عید جورجیس از لبنان را شکست داد تا او نیز جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کند. نماینده کشورمان برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی موفق به شکست نمایندگانی از لهستان و لبنان شده بود و برای کسب نشان طلا، فردا به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

همچنین میلاد عارفی‌ مقام در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۸۵ کیلوگرم، در دور راند متوالی از سد گئورگ سعده از لبنان گذشت تا پنجمین فینالیست ساندا ایران لقب بگیرد. عارفی‌مقام برای حضور در دیدار نهایی موفق به شکست حریفانی از رومانی و ترکیه شده بود و فردا (چهارشنبه) برای کسب نشان طلا به میدان خواهد رفت.

عرفان آهنگریان سانداکار کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران هم در مرحله نیمه نهایی برابر کلمنت از فیلیپین به برتری قاطع رسید و فینالیست شد. او پیش از این حریفانی از برزیل، اندونزی و ویتنام را برده بود. آهنگریان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف برنده روسیه و ازبکستان می‌رود.

شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و مریم هاشمی در ساندا بانوان و محمد علی مجیری در تالو موفق به کسب مدال طلا شده بودند و هانیه رجبی و زهر کیانی نیز در تالو به مدال نقره و برنز دست یافتند.

بدین ترتیب تاکنون ووشوکاران کشورمان ۳ مدال طلا در بخش ساندا بانوان و یک طلا، یک نقره و یک برنز در بخش تالو بدست آوردند.

انتهای پیام/

نتایج ووشوکاران در مسابقات جهانی شانگهای چین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو مسابقات جهانی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز