Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر نفت با کارآفرینان، فعالان و مدیران بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه شامگاه سه‌شنبه (30 مهرماه) با جمعی از نمایندگان بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد نفتی حضور داشتند، نمایندگان بخش خصوصی دغدغه و مشکلات خود را با مدیران نفتی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵

رضا درویش با شهردار منطقه 5 دیدار و گفتگو کرد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و‌ مدیر آکادمی امروز (یک‌شنبه) با شهردار منطقه ۵ دیدار داشتند و در مورد همکاری‌ها و حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه فوتبال و پرورش استعدادها گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.
این نشست، نظر به این که شهرداری منطقه ۵ توجه ویژه‌ای به مسایل اجتماعی و توسعه فعالیت‌ها در امر آموزش و پرورش توانمندی‌ها به ویژه در حوزه نسل نوجوان و جوان دارد، بسیار مثبت ارزیابی شد.
مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.
در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • بررسی راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی
  • راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • راهکار‌های رفع چالش‌های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد