Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان گفت: حزب الله موضوع مبارزه با فساد را به عنوان یک هدف اساسی که باید پیگیری شود، مطرح کرده و امروز نیز ما عزم خود را برای پیگیری جدی و تضمین اجرای اصلاحات جزم کرده ایم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "حسین الحاج حسن" با تاکید بر لزوم آغاز مبارزه واقعی با فساد در لبنان گفت: درد اقتصادی موجب شد، مردم به خیابان ها بیایند بنابراین نخستین درخواستی که باید به آن رسیدگی شود، حل مشکلات اقتصادی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پارلمان لبنان ادامه داد: تظاهرات بزرگ مردمی در تحقق بسیاری از اهداف اصلاح طلبانه ما موثر واقع شد و همین تظاهرات گسترده بسیاری از طرف های سیاسی را در لبنان به قبول طرح اصلاحات اقتصادی مجبور کرد؛ اکنون نیز امکان افزودن هرگونه پیشنهاد مربوط به اصلاحات از سوی تظاهرکنندگان به طرح اصلاحات اقتصادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه را به خودداری از اقدامات تحریک آمیز فرامی خوانیم، افزود: بانک ها نیز در نجات و برون رفت از بحران کنونی نقش اصلی دارند و نمی توانند در این روند مشارکت نداشته باشند زیرا همگی در یک جامعه هستیم.

الحاج حسن تاکید کرد: دولت باید اجرای اصلاحات را کلید بزند و موارد لازم در پارلمان نیز تصویب شود.

بیشتر بخوانید: دیدار سه ساعته وزیر دارایی لبنان با سید حسن نصرالله عشایر بقاع لبنان با حزب الله تجدید میثاق کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا  را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صحنه هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد. 

.

 حزب الله لبنان همچنین روز دوشنبه اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه میتات در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول دیروز خود همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، پس از رصد و پیش بینی دقیق حرکات نظامیان رژیم صهیونیستی، تعدادی مواد منفجره (مین) در «تل اسماعیل» در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کار گذاشتند و با رسیدن تیپ گولانی رژیم اسرائیل به این نقطه مین‌های کار گذاشته شده منفجر و منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از آن‌ها گردید.

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیلمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت