Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:45:01 GMT

کلوپ: فصل قبل خوش شانس بودیم که صعود کردیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۰۵۶

کلوپ: فصل قبل خوش شانس بودیم که صعود کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد خنک رقیب دشواری برای تیمش خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف خنک خواهد رفت و یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار مدعی شد محمد صلاح شرایط خوبی دارد، اما ترنت الکساندر آرنولد و جوئل ماتیپ به این دیدار نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار با خنک: ما بازی آنها را در مقابل سالزبورگ دیدیم و بعد از نیم ساعت و نمایش خوب این تیم، هرگز به نظر نمی رسید آنها با شش گل مغلوب شوند. ما باید با ذهنیت صحیحی در اینجا بازی کنیم. ما اصلا خسته نیستیم، اما باید دو پست را نسبت به بازی قبل تغییر دهیم. من ترکیب دیدار برابر خنک را آماده کرده ام. ما نمی خواهیم خنک را بزرگتر از آنچه هستند نشان دهیم، اما آنها در خانه بازی می کنند و می توانند رقیبی آزاردهنده باشند.

 

 

خنک تیم خوبی است. آنها تیمی سازمان یافته و شجاع هستند که خیلی در پرس فشار نمی آورند بلکه به دنبال توپ دوم هستند. خنک هافبک های سرعتی و خوبی در اختیار داشته و مدافعان کناری بسیار فعالی دارد. سال گذشته ما خوش شانس بودیم علیرغم سه شکست در مرحله گروهی موفق به صعود شدیم، اما امسال این اتفاق نخواهد افتاد. به طور کلی در لیگ قهرمانان در چند سال گذشته خیلی خوب بوده ایم، اما می دانیم که باید پیشرفت کنیم.

 

نامزدهای توپ طلا: سوال من این بود که چه کسی نامزد نشده است؟ وقتی بازیکنان فاتح چنین جوایزی شوند اتفاق بزرگی رخ داده، اما اگر بازیکنی در رسیدن به توپ طلا ناکام بمانند امیدوارم خیلی اذیت نشود. با سبکی که فصل گذشته بازی کردیم طبیعی است نامزدهای زیادی که در بین انتخاب های کارشناسان داشته باشیم.

 

فکر می کنم ما شایسته داشتن هفت نامزد بودیم. شاید این نشانه ای باشد که ما اکنون مقصدی خوبی برای بازیکنان هستیم. ما می خواهیم تا دو سال آینده با هم کار کنیم و خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. نه فقط به این دلیل که هفت نفر از آنها نامزد شده اند، بلکه من به طور کلی به بازیکنانم افتخار می کنم، من آنها را خیلی دوست دارم و وقتی آنها برنده همه چیز می شوند خوشحالم.

 

 

شرایط بازیکنان مصدوم: شرایط محمد صلاح امیدوار کننده به نظر می رسد. دیروز نسبت به او مطمئن نبودیم، اما امروز شرایط خوب به نظر می رسد. اما ما هرگز روی بازیکنی ریسک نخواهیم کرد. ترنت الکساندر آرنولد و جوئل ماتیپ نیز با ما به اینجا سفر نکرده اند. ما فکر کردیم بازگشت ماتیپ هفته قبل از بازی با منچستر یونایتد خواهد بود. مصدونیت ماتیپ خیلی جدی نیست اما اینقدر جدی است که فردا بازی نکند.

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید

به‌ گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان در شرایطی وارد دیدار با تاجیکستان خواهد شد که در 3 دیدار اول خود پیروز شده‌ و با 9 امتیاز در صدر جدول گروه هفتم رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان مانچینی در دیدار با تاجیکستان به دنبال کسب پیروزی هستند تا قبل از دو دور آخر راهیابی به دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی را تضمین کنند.

ترکیب عربستان برای این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمد العویس، حسن کادش، علی لاجامی، عون السلولی، محمد البریک، مختار علی، محمد کنو، ایمن یحیی، سالم الدوساری، عبدالله ردیف و فراس البریکان

دیگر خبرها

  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر