Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی نژاد با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ واحد نیز اسکلت آن ساخته شده، گفت: تا پایان سال امیدواریم کار ساخت واحدهای خسارت دیده از سیل به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «محمدتقی زمانی نژاد» امروز( سه شنبه 30 مهر) در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان بر اساس ارزیابی که در زمان سیل انجام شد  21 هزار و 100 واحد مسکونی از سیل خسارت دیده بود که از این میزان 7 هزار و 400 واحد تخریبی و 13 هزار و 700 واحد تعمیراتی ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ادامه داد: کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده از سیل به پایان رسیده و 6 هزار و 530 واحد که در سیل تخریب شده بودند کار پی کنی آن انجام شده و تا کنون 4 هزار و 930 واحد به مرحله فونداسیون رسیده است.

 

زمانی نژاد با بیان اینکه 3 هزار و 600 واحد نیز اسکلت آن ساخته شده است، بیان کرد: تا پایان سال امیدواریم کار ساخت واحدهای خسارت دیده از سیل به پایان برسد.

 

وی تاکید کرد: مبلغ 12 میلیون تومان در شهرها برای اجاره مسکن برای واحدهای تخریبی در نظر گرفته شده و کسانی که در مناطق سیل زده در چادر هستند کار ساختمان آنها در مرحله آخر و نازک کاری است و گرچه این مبلغ در اختیار آنها قرار گرفته و می توانند در سطح شهر منزلی را اجاره کنند و در چادر نباشند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تاکید کرد: افرادی که در سیل خسارت دیدند مبالغی بلاعوض و بخشی تسهیلات دریافت کردند تا به تعمیر و بازسازی منزل خود اقدام کنند که این تسهیلات سرجمع برای واحدهای تخریبی در سطح شهرها  65 میلیون تومان بوده که 34 میلیون تومان نیز بلاعوض در اختیار این افراد قرار گرفته است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه کمک به سیل زدگان مناطق سیل زده خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد