Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:20:54 GMT

پیوست سلامت در حوزه صنایع الزامی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۱۹۷

پیوست سلامت در حوزه صنایع الزامی است

علیرضا رئیسی سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: صنایع باید سلامتی مردم را تضمین و مسئولیت اجتماعی خود را در مقابل مردم انجام دهند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در برنامه پنجم و ششم توسعه آمده هیچ صنعتی بدون پیوست سلامت حق ندارد مستقر شود ولی این‌چنین نیست.

رئیسی بابیان اینکه باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته شود و همگی به فکر باشیم گفت: اگر می‌گوییم باید پیوست سلامت باشد و صنعت باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهد به معنی این

نیست که با صنعت مخالف هستیم و اینکه تصور شود ما مخالف این صنایع هستیم یک نگاه بسیار ساده‌انگارانه و ساده‌لوحانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم استان بوشهر مرزبانان خوبی بوده و میزبان خوبی برای صنایع هستند ولی کمترین بهره از صنایع نصیب آنها شده است.

رئیسی هدف از سفر خود به عسلویه را شناسایی و برطرف کردن مشکلات و ارتقای سطح خدمات ارایه شده از طریق پایش برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در منطقه

عسلویه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اجرایی شدن مصوبه‌های کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه مهم‌ترین دغدغه حوزه سلامت در این منطقه برطرف می‌شود.

سعید کشمیری افزود: پی‌گیری برای اجرایی شدن مصوبه‌های کمیته کشوری کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه یکی از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت است.

وی بیان کرد: درصد فوت ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در استان بوشهر ۱۰ درصد است درصورتی که این آمار در عسلویه ۱۶ درصد است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه سلامت بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان یزد الزامی است

ایسنا/یزد معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: با تولیدی موافقیم که سلامت‌محور بوده و امنیت خاطر و سلامت عمومی را به مخاطره نیندازد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» در راستای تحقق شعار سال در نشستی با مدیران عامل دو کارخانه صنعتی و تولیدی در استان گفت: مشکلات مجموعه‌های تولیدی که برند هستند و توان تولیدی بالایی دارند، به طور ویژه پیگیری می‌شود.

وی افزود: کار تولید نباید بخوابد و این موضوع نباید در دولت مردمی سیزدهم اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به انسجام و همدلی بین مسئولان استان برای رفع موانع تولید اشاره و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند واحدهای تولیدی استان به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد شاه‌حسینی با اشاره به اهمیت تولید گفت: دغدغه ما از جنس تولید است و با تولیدی موافقیم که سلامت‌محور بوده و امنیت خاطر و سلامت عمومی را به مخاطره نیندازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است
  • تسریع درمان‌های پزشکی با فناوری‌های جدید حوزه سلامت
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان یزد الزامی است
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • صنعت پاک، دانش بنیان و کارآفرینان از مزیت‌های استان یزد است
  • اصفهان الگوی مناسب برای انتقال دانش پزشکی به کشور‌های منطقه