Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:57:07 GMT

حوادث رانندگی در جاده سرچم چهار کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۲۶۰

حوادث رانندگی در جاده سرچم چهار کشته برجای گذاشت

به گزارش ایرنا ،در حادثه اول که امروز در سه راهی پیرزمان در ۴۰ کیلومتری اردبیل رخ داد، شدت برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون منجر به کشته شدن راننده پژو شد.

در حادثه دوم نیز که عصر سه‌شنبه در حوالی روستای خلفلو در جاده اردبیل - سرچم رخ داد، در اثر برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس خطوط مسافربری اردبیل - تهران و برخورد آن با یک دستگاه وانت نیسان در مسیر مخالف حرکت اتوبوس ۲ نفر از سرنشینان نیسان جان باخته و یک سرنشین اتوبوس نیز کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیرضا صحبتی ، فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال شب چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علت حادثه رانندگی برخورد کامیون با سواری پژو ۴۰۵ در سه راهی پیرزمان در جاده اردبیل - سرچم انحراف به چپ کامیون در هنگام سبقت می‌باشد.

وی اظهارداشت: علت حادثه برخورد اتوبوس با نیسان وانت نیز برخورد کامیون هم مسیر به پشت اتوبوس و پرت شدن این وسیله نقلیه مسافربری به سمت جلو ، انحراف از مسیر و برخورد شاخ به شاخ آن با نیسان وانت در لاین مخالف جاده است.

او با اشاره به افزایش تردد کامیون و اتوبوس در مسیر ارتباطی اردبیل - خلخال - سرچم همراه با فقدان زیرساخت‌های لازم در این جاده ارتباطی پرترافیک استان، گفت: در حالی که ۸۰ درصد ترافیک این مسیر را وسایط نقلیه حمل بار و مسافر تشکیل می‌دهد جاده فعلی جوابگوی این حجم از ترافیک نبوده و مستلزم ایجاد زیرساخت لازم از جمله افزایش عرض راه و ۲ بانده کردن جاده است.

شب گذشته نیز در اثر شدت برخورد ۲ دستگاه سواری با یکدیگر در سه راهی گنجگاه مسیر ارتباطی اردبیل - خلخال یک نفر جان باخت.

جاده سرچم ۱۷۸ کیلومتر طول دارد که حدود ۵۰ کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد. این جاده در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی خلخال کشته ترافیکی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت