Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی جوادیان زاده، عصر امروز در سی و یکمین نشست شورای حفاظت منابع آب شهرستان ابرکوه در مورد طرح خاموشی چاه‌های کشاورزی در سال جاری اظهار داشت: با توجه به نصب کنتورهای هوشمند و تحویل حجمی آب به کشاورزان مدیریت خاموشی ۶۰ روزه چاه‌های کشاورزی در اختیار کشاورزان خواهد بود.

وی عنوان کرد: بر اساس اطلاعات و آمارهای موجود، ناپایداری سفره های آب زیرزمینی و نشست زمین و فروچاله ها در دشت های ابرکوه و یزد - اردکان  نشان از شروع نابودی آبخوان‌ها در این مناطق دارد که هشدار و بحرانی است که باید به طور جدی به آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: وقتی که با مشکل کمبود آب مواجه می شویم باید به سراغ مدیریت مصرف آب برویم در صورتی که به کشاورز آسیب وارد نشود و همچنین کشاورز باید همکاری لازم را با آب منطقه ای و جهاد کشاورزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خاموشی چاه‌های کشاورزی طرحی ملی و در حال اجرا در سایر استان های کشور است، افزود: با توجه به نصب کنتورهای هوشمند و تحویل حجمی آب به کشاورزان، مدیریت خاموشی ۶۰ روزه چاه‌های کشاورزی در اختیار کشاورزان خواهد بود و امسال این امر به صورت طرح اجرا نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد بیان کرد: شارژ کنتورها از اول فروردین ماه ۱۳۹۹ به صورت شش ماهه بر مبنای ۶۰ روز خاموشی تنظیم می‌شود.

کد خبر 4753840

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شرکت آب منطقه ای یزد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم