Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:23:29 GMT

آخرین پروژه رضا پهلوی هم در سراشیبی شکست افتاد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۳۱۷

آخرین پروژه رضا پهلوی هم در سراشیبی شکست افتاد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسئول پروژه ققنوس الهیار کنگارلو در گفتگو با ایران اینترنشنال اعلام کرد از این پروژه جدا شده زیرا اهداف او با اهداف این پروژه متفاوت بوده است.

به گزارش مشرق، پروژه ققنوس که تلاشی برای گردهم آوردن سلطنت طلبان قدیمی، حول رضا پهلوی و زیر یک چتر بود، پس از ۸ ماه از آغاز فعالیت، دچار ریزش شده و با شکست مواجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار کنگرلو، مؤسس و مدیر پروژه ققنوس و عطا هودشتیان، مدیر و سرپرست روابط بین المللی این گروه با اعلام خروج خود گفتند برنامه های این گروه با خواسته ها و ضرورت های آنها همخوانی ندارد،

 هدف از تشکیل ققنوس جذب نخبگان علمی ایرانی بود اما به دلیل آنکه در میان نخبگان علمی ایرانی جذابیتی پیدا نکرد، اولین کسی که از این گروه خارج شد شخص مؤسس این گروه بود.

در حالی آخرین پروژه رضا پهلوی برای تثبیت رهبری اپوزیسیون با شکست مواجه شد که پیش از این نیز در پروژه فرشگرد ناکام ماند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: جام نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سلطنت طلبان رضا پهلوی ایران ققنوس اپوزیسیون فرشگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد

تحلیلگر آمریکایی_ترک خطاب به کمدین معروف مازیار جبرانی گفت:بعد از اظهاراتم درباره ربع پهلوی عده‌ای کامنت گذاشته بودند که او آدم بزرگیه و اگر اسرائیل ایران را بمباران کند عالی خواهد بود که در جواب گفتم:داداش اگر می‌خواهی برای اسرائیل کار کنی واضح بگو! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری و تحلیلگر آمریکایی_ترک خطاب به کمدین معروف مازیار جبرانی گفت: بعد از اظهاراتم درباره ربع پهلوی عده‌ای کامنت گذاشته بودند که او آدم بزرگیه و ما یک دیکتاتور مثل او می‌خواهیم و اگر اسرائیل ایران را بمباران کند عالی خواهد بود که در جواب گفتم: داداش اگر می‌خواهی برای اسرائیل کار کنی واضح بگو!

مازیار جبرانی نیز در واکنش به این اظهارات گفت: خارج‌نشیانی هستند که فکر می‌کنند جنگ فقط رژیم را از بین می‌برد اما دیده‌ایم که اینطور نیست بلکه باعث کشته شدن چند میلیون ایرانی بی‌گناه می‌شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • برگزیدگان «ققنوس قلم»، پویش رسانه‌ای یادواره شهدای خبرنگار در غزه