Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: پس از پیشنهاد وزیر دفاع ما در خصوص ایجاد منطقه امن در شمال سوریه، تعدادی از هم پیمانانمان از این موضوع ابراز ناراحتی کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: پس از پیشنهاد وزیر دفاع آلمان در خصوص ایجاد منطقه امن در شمال سوریه، تعدادی از هم پیمانان برلین از این موضوع ابراز ناراحتی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

متن کامل توافق ترکیه و روسیه درباره شمال سوریه کاخ‌سفید: امیدواریم آتش‌بس در سوریه دائمی شود

وزیر خارجه آلمان در این خصوص گفت: از روز گذشته و پس از پیشنهاد سران «اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان» (CDU) ما تعدادی سئوال را از دوستانمان در این خصوص دریافت کرده و ناراحتی‌ هایی نیز در میان شرکایمان دیده می‌ شود.

هایکو ماس در ادامه افزود: هم اکنون هیچ بحثی میان شرکایمان در خصوص ایجاد چنین منطقه امن وجود ندارد.

گفتنی است، «آنگرت کرامپ-کارن بائوئر» (Annegret Kramp-Karrenbaueron) وزیر دفاع آلمان ایده تشکیل منطقه امن بین المللی در شمال سوریه به طوری که ترکیه و روسیه ناظر آن باشند را مطرح کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن هایکو ماس آلمان شمال سوریه آتش بس ترکیه عملیات ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه، به خصوص تحولات جاری در فلسطین تلفنی گفتگو و رایزنی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی آخرین مواضع و دیدگاه های کشورمان را در مورد روند تحولات در منطقه به خصوص بعد از عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف نظامی تجاوزگر رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع مشروع و تنبیه این رژیم، همچنین تحرکات کشورمان در عرصه های سیاسی و حقوقی و بین المللی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشورهای همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می داند و اجازه نمی دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند. 

وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این گفتگوی تلفنی، با محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین، بر ضرورت هماهنگی و مشورت نزدیک بین کشورهای منطقه برای عبور از شرایط حساس کنونی و تامین ثبات و امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین با مرور آخرین وضعیت انسانی در نوار غزه، بر ضرورت تداوم و تقویت تلاش‌های دو کشور به همراه سایر کشورهای موثر اسلامی و عربی در عرصه بین‌المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهایگفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامیامیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • امیرعبداللهیان: ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • دلداری آلمان به اسرائیل پس از حملات تنبیهی ایران
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در پی حمله پهپادی-موشکی ایران علیه اسرائیل
  • رایزنی امیرعبداللهیان و لاوروف درباره حمله به سفارت ایران