Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:طرح «بدرقه زائران دانشگاهی» برای نخستین بار از سوی ستاد در اربعین سال جاری از روز سه‌شنبه ۱۶ مهر با برپایی غرفه ستاد در پایانه خروجی شلمچه کلید خورد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ مقاومت اجرا شد، گفت: زائران اربعین حسینی که قشر جوان را نیز تشکیل می دادند، از طریق شماره گیری یک کد دستوری به صورت رایگان از خدمات فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بهره مند شدند که در مجموع بیش از ۴۳۰۰ نفر از زائرین اربعین از این بسته الکترونیکی استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص محتوای بسته فرهنگی ارائه شده به زائران اربعین حسینی گفت:مهم‌ترین برنامه پیش بینی شده غرفه، طرح« زیارت به نیابت از شهدای دانشجو» بود. بر این اساس زائرین حسینی با شماره‌گیری کد دستوری و دریافت نام شهید، به نیابت از ۲۴۶۹ شهیدِ دانشجو سفر زیارتی خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی ستاد که در قالب بسته فرهنگی الکترونیکی رایگان اجرا شد، برگزاری مسابقه به‌صورت روزانه بود و ۳۱۹۵ نفر از زائرین دانشگاهی و دیگر زوار با پاسخ‌گویی به سوالات در مسابقه شرکت کردند. از هدایای پیش‌بینی شده برای این مسابقه، سفر زیارتی به مشهد و قم به مدت سه روز است، که در روزهای آتی قرعه‌کشی آن انجام و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: یکی از برنامه‌های معنوی که در این بسته فرهنگی اجرا شد، طرح ختم صلوات و هدیه آن به ساحت مقدس امام زمان (عج) بود که زائرین عدد مورد نظر خود را برای سامانه ارسال و در این طرح معنوی ۸۵۱۰۰ صلوات به نیابت از زائرین به حضرت مهدی(عج) هدیه شد.

وی افزود: ستاد یک مسابقه فرهنگی نیز برای زائرین دانشگاهی اربعین در نظر گرفته است که در این راستا دانشگاهیان می‌توانند عکس‌ها و دلنوشته‌های خود از سفر اربعین حسینی را تا اول آذرماه، به نشانی atabat@labbayk.ir ارسال کنند که به بهترین آثار هدایایی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

20 / 20 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اربعین اربعین حسینی زیارت اربعین حسینی به نیابت از ۲۵۰۰ شهید دانشجو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود