Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانونگذاران بریتانیایی امروز (سه‌شنبه) با اکثریت نسبی کلیات لایحه بریگزیت بوریس جانسون را تایید کردند که اولین پیروزی مهم او در پارلمان کشورش محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این لایحه با ۳۲۹ رای موافق و ۲۹۹ رای مخالف با اختلاف ۳۰ رای به تصویب رسید. همچنان انتظار می‌رود قانونگذاران بریتانیایی یک رای‌گیری معنادار نهایی درباره این توافق خروج تا ۳۱ اکتبر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا خواسته است رایزنی‌ها تا پنج‌شنبه به پایان برسد و پارلمان اکنون روی این رای‌گیری می‌کند که آیا با این جدول زمانی فشرده موافق است یا خیر. این لایحه بعدا به مجلس اعیان بریتانیا می‌رود.

با این حال پارلمان بریتانیا به ضرب‌الاجل سه روزه برای رایزنی درباره بریگزیت رای منفی داد. قانونگذاران ۳۲۲ به ۳۰۸ علیه جمع‌بندی بحث‌ها تا روز پنج‌شنبه رای دادند. این مغایر خواسته‌های بوریس جانسون است.

نخست‌وزیر بریتانیا در پارلمان کشورش گفت: باید نارضایتی و ناامیدی خودم را ابراز کنم که مجلس عوام دوباره به تاخیر رای مثبت داد، به جای اینکه جدولی زمانی تعیین شود و تضمین کند که بریتانیا طبق یک توافق در ۳۱ اکتبر از اتحادیه اروپا خارج می‌شود. ما اکنون با تردید بیشتری مواجه هستیم. حال اتحادیه اروپا باید جمع‌بندی کند که چطور به این درخواست بریتانیا برای تعلیق در اجرای بریگزیت پاسخ خواهد داد. اولین پیامد این است که دولت لندن تنها راه مسوولانه را طی کند و تدارکات نتیجه "بدون توافق" را سرعت بخشد. من با کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره نیات آن‌ها رایزنی خواهم کرد. تا زمانی که آن‌ها به نتیجه برسند، ما این لایحه را متوقف می‌کنیم.  

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اسطوره دنیای بدنسازی در مسابقات آرنولد کلاسیک بریتانیا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بهترین و آماده‌ترین بدنسازی فعلی جهان یعنی هادی چوپان که دو هفته قبل با آمادگی خیره کننده خود در آرنولدکلاسیک آمریکا تمجید همه بزرگان بدنسازی جهان از جمله آرنولد و رونی کلمن را نسبت به خود دید، با توجه به برنامه ریزی هنی رامبد، مربی ایرانی الاصل خود در آرنولدکلاسیک انگلستان هم حاضر شده است.

در این ویدئو آرنولد و رونی کلمن را در کنار هم در حاشیه این مستبقات می بینید.

کد خبر 839469 برچسب‌ها ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • (عکس) سلاح عجیب ارتش بریتانیا
  • سلاح عجیب ارتش بریتانیا/ عکس
  • هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟
  • کمبود خون در گروه AB مثبت
  • عکس‌های برگزیده حیات‌ وحش بریتانیا را تماشا کنید
  • ناسیونالیسم محافظه‌کار چیست؟
  • ضرب الاجل به ادارات استان بوشهر در مناسب سازی محیط برای معلولان
  • ۲ اسطوره دنیای بدنسازی در مسابقات آرنولد کلاسیک بریتانیا + فیلم
  • عکس/ مسابقه عکاسی حیات‌وحش ۲۰۲۴ بریتانیا
  • پیش شرط‌های اروپا برای تعامل با حکومت سرپرست افغانستان