Web Analytics Made Easy - Statcounter

السد در حالی که در دیدار برگشت به برتری پر گل دست یافت، اما از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مرحله نیمه نهایی و در دیدار برگشت الهلال عربستان و السد قطر به میزبانی ورزشگاه ریاض به مصاف هم رفتند.

دیدار رفت با برتری 4 بر یک الهلال در قطر به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت به میزبانی الهلال با برتری 4 بر 2 یاران ژاوی خاتمه یافت.

الدوساری 13، و گومیس 23 برای الهلال و گل‌های  السد را هم عفیف 17 - پنالتی،  تایی 19، الهیدوس 23 و بوعلام  خوخی 92به ثمر رساندند.

در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت الهلال با وجود شکست سنگین در دیدار برگشت با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی دست یافت و راهی فینال شد. 

دیگر بازی دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا بین گوانگژو اورگراند چین و اوراوای ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال الهلال عربستان السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه از امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن (۵۵ ,۶۷, ۷۷, ۹۷) به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به سه مدال طلا و یک مدال نقره رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف ترکیه‌ای را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

دیگر خبرها

  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • اخراجی که بازگشت روباه‌ها را ناکام گذاشت/ چلسی در وقت‌های اضافه بلیت نیمه‌نهایی را کسب کرد
  • راهیابی آلکاراس و مدودف به مسابقات تنیس ایندین ولز
  • اوج هیجان در ایندین ولز/ مصاف آلکاراس و مدودف برای جام قهرمانی
  • شهداب سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی
  • سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست
  • ۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط کرد
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط