Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پروژه ققنوس که تلاشی برای گردهم آوردن سلطنت طلبان قدیمی، حول رضا پهلوی و زیر یک چتر بود، پس از ۸ ماه از آغاز فعالیت، دچار ریزش شده و با شکست مواجه گردید.

الهیار کنگرلو، مؤسس و مدیر پروژه ققنوس و عطا هودشتیان، مدیر و سرپرست روابط بین المللی این گروه با اعلام خروج خود گفتند برنامه های این گروه با خواسته ها و ضرورت های آنها همخوانی ندارد، هدف از تشکیل ققنوس جذب نخبگان علمی ایرانی بود اما به دلیل آنکه در میان نخبگان علمی ایرانی جذابیتی پیدا نکرد، اولین کسی که از این گروه خارج شد شخص مؤسس این گروه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی آخرین پروژه رضا پهلوی برای تثبیت رهبری اپوزیسیون با شکست مواجه شد که پیش از این نیز در پروژه فرشگرد ناکام ماند.

2323 کد خبر 1313328

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا پهلوی ایران اپوزیسیون ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ ترکیه کردهای سوریه باشگاه پرسپولیس تلویزیون روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: فاز نخست پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور از اردیبهشت ماه سال جاری به طول ۷۴ کیلومتر در حال اجرا است.

امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پروژه ملی انسداد مرز شرق کشور اظهار کرد: در راستای شعار «ارتش فدای ملت»، گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در ادامه طرح‌های مردم‌یاری و اجتماعی، مبنی بر تامین امنیت مرزنشینان، جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به کشور، پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق به میهن اسلامی و دستورات سلسله‌مراتب فرماندهی از نیروی زمینی ارتش، اقدام به اجرای پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور کرده است.

وی افزود: این پروژه برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش واگذار شده و فرمانده کل ارتش این ماموریت بزرگ را به نیروی زمینی و گروه ۴۴۴ مهندسی ابلاغ کرد. گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی به محض دریافت این ماموریت نسبت به پایش منطقه جهت استقرار کارگاه‌ها و همچنین ارسال تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته مهندسی به منطقه اقدام کرد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا با اشاره به آغاز به کار این پروژه از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ عنوان کرد: اجرای پروژه ملی انسداد مرز در فاز اول اجرایی به طول ۷۴ کیلومتر که از مرز دوغارون آغاز و تا مرزهای شهرستان خواف ادامه دارد، توسط گروه ۴۴۴ مهندسی در ۴ کارگاه مجزا در حال اجراست و در تلاشیم فاز نخست این پروژه مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در مهلت مقرر به پایان برسد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکره ایران و آمریکا پیش از انتخابات از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • مذاکره ایران و آمریکا در شرایط انتخاباتی از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم
  • شمار خبرنگاران شهید غزه به ۱۴۰ نفر رسید! تیتر شما چیست؟
  • فراخوان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» منتشر شد
  • جزئیاتی از پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • تولید ۱۲ محصول ویژه جدید در فولاد مبارکه
  • شکست و سقوط تیم ملی تنیس به دسته ۳ دیویس‌کاپ
  • شکست تنیس ایران در پلی‌آف گروه ۲جهانی