Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های هندبال ایران و کویت در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک، مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار با تساوی ۳۶-۳۶ پایان یافت.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران ۳۶ _ کویت ۳۶ / گل سالم شاگردان حبیبی دیده نشد / هندبالیست‌ها از صعود بازماندند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

خلاصه دیدار هندبال ایران و کویت + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمد عباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

صعود افغانستان به یک چهارم نهایی

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار شد تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085810

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • (ویدیو) خلاصه فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • فیلم/ خلاصه دیدار فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)