Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم الهلال عربستان و السد قطر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار با نتیجه ۲-۴ به نفع السد قطر به پایان رسید. گل‌های السد قطر را علی عفیف، نام تائه هی، حسن الهایدوس، بوعلام خوخی و گل‌های الهلال عربستان را سالم الدوساری، بافی تمبی گومیس به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







 

 

بیشتر بخوانید: حذف شاگردان ژاوی از لیگ قهرمانان آسیا/ الهلال باخت، اما فینالیست شد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

خلاصه دیدار الهلال عربستان و السد قطر + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت.  ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰ به ۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز، متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی مردان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۱:۵۵ مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!