Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش حیرت انگیز یک مرد اهل شهر پارک لند در ایالت کالیفرنیای آمریکا با کروکودیل غول پیکر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " پائول بدارد" ابتدا با این جانور که در داخل یک استخر گرفتار شده بود شنا کرد و پس از گرفتن عکس‌هایی با آن، کروکودیل را از استخر خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از تصاویری که پائول در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، او را در حال گرفتن کروکودیل در داخل استخر نشان می‌دهد. در عکس دیگر او در حالی که این جانور را روی دستهایش بلند کرده و در هوا نگه داشته دیده می‌شود. بنا به آنچه پائول در صفحه اینستاگرامش توضیح داد او ابتدا اقدام به خسته کردن این کروکودیل ۸ فوت و ۸ اینچی کرد و سپس موفق به خارج کردن این جانور از داخل استخر شد.

او در این پست اینستاگرام ضمن انتشار این تصاویر نوشت:

" امروز صبح به من خبر دادند که یک کروکودیل ۸ تا ۹ فوتی در منطقه پارک لند در داخل یک استخر گرفتار شده است. با اینکه مدت ۱ سال بود چنین چیزی را تجربه نکرده بودم برایم جالب بود و بلافاصله راهی محل شدم. آب استخر کاملا زلال بود و کروکودیل هم نمی‌توانست جایی برود. وارد آب استخر شدم و با کروکودیل شنا کردم. سرانجام این جانور خسته شد بطوری که می‌توانستم دهانش را ببندم. با این کروکودیل چند عکس انداختم و سپس آن را به بیرون از استخر منتقل کردم. "

انتشار این تصاویر با واکنش فالوورهای پائول نیز همراه بود و آن‌ها شجاعت او را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت :

" وای. خدای من. آیا نترسیدی این کروکودیل در داخل استخر به تو حمله‌ور شود؟"

انتهای پیام/

عکس های وحشتناک مرد بی باک با کروکودیل غول پیکر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها کروکودیل حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پایش محدوده سد کارده در روزهای اخیر انجام شد و تعدادی موتورتلمبه غیرمجاز برداشت آب نیز کشف شد.

محمدعلی نعمت نژاد افزود:  هم اینک میزان ذخیره آب موجود در سد کارده سه و ۹ دهم میلیون متر مکعب است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۶ و هفت دهم میلیون متر مکعب بود.

نعمت نژاد ادامه داد: در مجموع هم اینک حدود هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر ماه تا کنون نسبت به میانگین درازمدت حدود ۳۰ درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته ایم.

نعمت نژاد افزود: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد