Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و نظر سنجی طرح جامع مدیریت پسماند با محوریت هوشمند سازی سامانه زباله های ساختمانی و عمرانی، خبر داد: در راستای اجرای این طرح و در ادامه آنالیز فیزیکی پسماند شهر تهران، آنالیز فیزیکی و شیمیایی زباله های ساختمانی و عمرانی بزودی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ،دکتر صدرالدین علیپور به بازنگری، تحول و به‌روزرسانی شیوه مدیریت پسماند اشاره کرد و ادامه داد: آنالیز شیمیایی این حوزه از پسماند در نقاط مشخص شده توسط سازمان، تحت نظر آزمایشگاه های معتمد محیط زیست انجام خواهد شد و نتایج آن برای انجام مطالعات آتی به عنوان سند مرجع و مورد قبول قرار می گیرد.
او با تاکید بر اینکه سطح فرهنگی و اقتصادی هر منطقه از شهر با منطقه ای دیگر متفاوت است، اظهار کرد: بر همین اساس مدیریت پسماند جامد شهری هر شهر نیاز به برنامه ریزی و استراتژی خاص خود را دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت یک پزشک در دست بررسی است

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.

به گزارش مشرق از روابط عمومی پزشکی قانونی، محمدرضا فارسی نژاد روز جمعه اظهار کرد: پیکر مرحومه پرستو بخشی روز یکشنبه به سالن تشریح منتقل و معاینات لازم انجام شده است.

وی افزود: لازمه تعیین علت فوت، مشخص شدن نتایج آزمایشات و تجمیع نتایج است.

فارسی نژاد بیان کرد: با توجه به لزوم مشخص شدن نتایج آزمایشات جهت تعیین علت فوت مرحومه، علت فوت با تجمیع نتایج آزمایشات، معاینات ظاهری و کالبدگشایی پیکر، انجام و به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

مرحومه دکتر« پرستو بخشی » پزشک متخصص قلب متولد ۱۳۶۸ به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود.

این مرحومه با رضایت خود بیمارستان ابن سینا دلفان را انتخاب و چند روز پیش در این مرکز درمانی مشغول کار می شود.

شامگاه چهارم فروردین سوپروایزر بیمارستان با ایشان تماس گرفته ولی تماس های مکرر و بی پاسخ موجب نگرانی می شود ، تعدادی از پرسنل به درب منزل مسکونی وی در محوطه بیمارستان مراجعه می کنند که جوابی دریافت نمی کنند ، در نهایت وارد ساختمان شده و در بالکن با جسد بی جان دکتر بخشی مواجه می شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "خوزستان پاکیزه" در سراسر استان
  • تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد
  • آنالیز دقیق: ایکس‌جی، شناسنامه تیم ملی!
  • افزایش صدور پروانه ساختمانی در جنوب غربی تهران
  • ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی
  • پارکینگ مکانیزه، اولویت پروژه‌های عمرانی کرج
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب