Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:50:23 GMT

خطر از بیخ گوش مدافع تراکتور گذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۸۵۷

خطر از بیخ گوش مدافع تراکتور گذشت

فشار وارده به قفسه سینه مدافع راست تراکتور مقابل نساجی، به حدی بود که تا مرز شکستن پیش رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار نساجی و تراکتور در قائم‌شهر، ارسال خطرناک روی دروازه تراکتور موجب شد تا احمد موسوی روی هوا بلند شده و بین رشید مظاهری و مهاجم نساجی مانع از رسیدن توپ به بازیکن حریف شود که در همین صحنه فشار وارد شده بر سینه موسوی، او را مصدوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی به دلیل زمان پروازی تراکتور نتوانست در قائمشهر پیگیر وضعیت خود شود و بعد از بازی راهی تبریز شد تا امروز راهی بیمارستان شود که بعد از عکس‌برداری مشخص شد خطر از بیخ گوش او رد شده و از یک مصدومیت جدی فاصله گرفته است.

 

به گفته پزشک معالج، شدت ضربه وارده به موسوی بالا بوده ولی به خاطر اینکه در زمان وارد شدن ضربه، او روی هوا بود باعث شده تا فشار کمتری به قفسه سینه او بیاید و موجب شکستگی نشود.

 

مدافع تراکتور به رغم فرار از شکستگی قفسه سینه با آسیب جزئی مواجه شده و بایستی درد را تحمل کند ولی برای دیدار هفته آینده تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

تراکتور سید احمد موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور سید احمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)