Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:29:33 GMT

فاوره: دورتموند- اینتر جدالی تعیین کننده نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۸۶۹

فاوره: دورتموند- اینتر جدالی تعیین کننده نیست

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که دیدار این تیم مقابل اینتر تیم صعود کننده به دور بعد را مشخص نخواهد کرد و ادامه رقابت ها نیز تأثیرگذار خواهند بود.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و دورتموند فردا در یک دیدار بسیار حساس با قضاوت آنتونی تیلور در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اینتر تنها با کسب یک تساوی از دو بازی قبلی خود شرایط خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سمت مقابل دورتموندی ها از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و در کنار بارسلونا در صدر جدول گروه قرار دارد. دورتموندی ها می‌توانند با پیروزی در دیدار فردا راه زیادی را برای صعود به مرحله بعد طی کنند. 

 


لوسین فاوره سرمربی دورتموند اما معتقد است که نتیجه دیدار مقابل اینتر تعیین کننده تیم صعود کننده به دور بعد نخواهد بود و بازی های آینده نیز در این موضوع تاثیر می گذارند. او گفت:" آنچه که آنتونیو کونته گفت درست است. هنوز برای صحبت درباره تیم صعود کننده به مرحله بعد زود است و ممکن است در آینده هر اتفاقی رخ دهد. چهار بازی دیگر باقی مانده است و ما می خواهیم یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد باشیم. دورتموند فردا در مقابل تیم قدرتمند اینتر قرار خواهد گرفت که در بازی آخر خود در سری آ با نتیجه ۴-۳ مقابل ساسولو به پیروزی رسیده است. قطعاً کار بسیار سختی پیش روی ما خواهد.


تیم کونته در این فصل با سیستم ۲-۵-۳ یا ۲-۱-۴-۳ بازی می کند. ما به خوبی آنها را می‌شناسیم و همچنین می دانیم که آنها تیمی با سیستم دفاعی فوق‌العاده هستند اما هر دو تیم نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد.


ما باید امروز درباره بازیکنانی که در کنار ما هستند صحبت کنیم. همه شما می دانید که طی روزهای اخیر چه اتفاقی در مورد جیدون سانچو رخ داده است اما حالا مهم این است که او در کنار ما حضور دارد. من به شما نخواهم گفت که فردا چه کسی بازی خواهد کرد یا چه کسی روی نیمکت خواهد نشست."

بروسیا دورتموند اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی بیستم خود در این رقابت ها را مسجل کرد.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد