Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهاد اول آرسنال برای خرید دائم دنی سبایوس از سوی باشگاه رئال مادرید رد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در تابستان امسال و با قراردادی قرضی بدون حق خرید در سال بعد، از رئال مادرید راهی آرسنال شد و نمایش های خوب این هافبک اسپانیایی در فصل جاری مورد توجه کادر فنی آرسنال قرار گرفته و آنها خواهان حفظ سبایوس برای فصول بعدی نیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه انگلیسی مترو مدعی شد مذاکرات برای خرید دائم دنی سبایوس آغاز شده و باشگاه آرسنال پیشنهادی به ارزش 36 میلیون پوند برای خرید این بازیکن ارسال کرده که البته مورد قبول کهکشانی ها قرار نگرفته است. فلورنتینو پرز برای فروش دنی سبایوس رقمی حداقل 30 میلیون پوندی طلب کرده و فعلا طرفین برای انتقال دائمی هافبک 21 ساله و اسپانیایی توافق نکرده اند.

 

این در حالیست که در هنگام انتقال قرضی دنی سبایوس به آرسنال، بسیاری از نشریه های اسپانیایی به زین الدین زیدان و رئال مادرید اعتراض کرده و مدعی شدند این باشگاه به راحتی یکی از آینده دارترین بازیکنان اروپا را از دست می دهد. دنی سبایوس رابطه چندان خوبی با زین الدین زیدان ندارد و سال گذشته و هنگام جدایی سرمربی فرانسوی در فصل تابستان، از اینکه در اندیشه های زیزو جایی نداشت ابراز گله کرده بود.

دنی سبایوس زیدان (سرمربی) رئال مادرید آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس زیدان سرمربی رئال مادرید آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و موقعیت بارسلونا را برای کسب عنوان دومی به خطر انداخت.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • تعجب ادر میلیتائو و دنی سبایوس از اسکوربورد ۳۶۰ درجه جدید سانتیاگو برنابئو / فیلم