Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوسین فاوره در مورد تعیین‌کننده نبودن جدال تیمش مقابل اینتر با آنتونیو کونته موافق است. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوسین فاوره در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتر در هفته سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد این جدال نقش تعیین‌کننده‌ای برای تیم او ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در این باره اظهار داشت: آنچه آنتونیو کونته گفته، درست است و این دیدار  برای قطعی شدن صعود ما، تعیین‌کننده نیست. تازه در ابتدایی دور گروهی هستیم و هر اتفاقی در ادامه می‌تواند رخ دهد. هنوز چهار بازی دیگر تا اتمام دور گروهی باقی مانده است و ما به دنبال صعود هستیم، اما باید روی هر بازی متمرکز شویم.

وی در ادامه افزود: مقابل حریفی قدرتمند قرار خواهیم گرفت و چند بازی از این تیم را دیده‌ایم. اینتر می‌تواند مستحکم دفاع کند و در حملات مؤثر باشد. از آنها شناخت داریم، اما هر تیم نقاط ضعف و قوت خود را دارد. این تیم نسبت به سال قبل با سیستم متفاوتی بازی می‌کند و کونته در این فصل از سیستم‌های 1-2-3-4  و 2-5-3  استفاده کرده است.

فاوره با اشاره به وضعیت شاگردانش گفت: هنوز نمی‌دانم بورکی می‌تواند بازی کند یا نه. او  پس از مصدومیتش هنوز تمرین نکرده است، اما روز گذشته احساس بهتری داشت و پس از تمرین نهایی قبل از مسابقه، بیشتر در جریان وضعیت او قرار می‌گیریم. باید روی بازیکنانی که در دسترس هستند متمرکز شویم، نه بازیکنانی که متأسفانه در دسترس نیستند.

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند همچنین در مورد بازیکن انگلیسی تیمش خاطر نشان کرد: همگی می‌دانیم چه اتفاقی در مورد سانچو رخ داد و نمی‌خواهم در مورد او صحبت کنم. مسئله سانچو مسئله درون باشگاهی باقی می‌ماند، اما او برگشته است و  در کنار  ما حضور دارد.

وی در خاتمه اظهار کرد: در غیاب رویس و آلکاسر جایگزین‌هایی داریم و قبلاً در این باره صحبت کرده‌ایم. نمی‌گویم چه کسی بازی می‌کند و یا چه کسی روی نیمکت قرار می‌گیرد. هوملس  مقابل بارسلونا و لورکوزن به خوبی کار کرد و از در اختیار داشتن چنین بازیکنی خوشحالیم.

لمپارد: به تیمم ایمان دارم/ بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا دشواری خاصی دارد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو سه‌شنبه شب موفق شد به همراه تیم دورتموند با پیروزی  دراماتیک برابر اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.


سانچو پس از درگیری با تن‌هاخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه از منچستریونایتد جدا شد و با امضای قراردادی قرضی بار دیگر به دورتموند برگشت و حالا این فرصت را دارد که به همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) سرود دورتموند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نوشت:" جیدون سانچو با دورتموند به مرحله نیمه نهایی رسید. این باید اتفاقی بسیار وحشتناک برای تن‌هاخ باشد."


کاربر دیگری هم با کنایه به این مربی هلندی اضافه کرد:" به سانچو برای اینکه توانست در لیگ قهرمانان به مرحله‌ای بسیار بالاتر از آنچه که برونو فرناندزی که بهترین خرید یونایتد پس از دوران کانتوناست و رشفورد که مدعی کسب توپ طلاست صعود کردند برسد تبریک می‌گویم."


یکی دیگر از کاربران اظهار داشت:" سانچو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رود، در حالی که تن‌هاخ در خانه نشسته و مطمئن نیست که در پایان فصل همچنان بر سر این کار هست یا خیر."

دیگر خبرها

  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم