Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه المنار افزود که هیچکس نه در داخل و نه خارج از دولت از مردم نخواسته است خیابان ها را ترک کنند.

قماطی تاکید کردکه از زمانی که وزیر شده حتی یک لیره از بودجه دولت نگرفته است و هزینه تمام نشست ها و سایر موارد مشابه را با هزینه شخصی پرداخت کرده است.

اظهارات قماطی در حالی است که در روزهای اخیر در صفحات اجتماعی لبنان هشتگ هایی علیه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مارک اوین جونز" یکی از کارشناسان فناوری اطلاعات و شناسایی حساب های کاربری دروغین به درخواست پرفسور "اسعد ابوخلیل" استاد علوم سیاسی دانشگاه کالیفرنیا به بررسی این موضوع پرداخته و تاکید کرد: منبع بیشتر توئیت هایی که در آن نصرالله اخیراً هدف هجمه و انتقاد قرار گرفته است، عربستان است نه لبنان.

تحرکات مگس های سایبری عربستان در شبکه های اجتماعی لبنان

روزنامه " الاخبار" لبنان نیز در این باره نوشت: تحلیلگران با اشاره به تحرکات گروه سعودی موسوم به مگس‌های سایبری" علیه حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند، این شبکه به گونه ای عمل می کند که گویی کاربران لبنانی در پس این حساب‌های اینترنتی هستند.

به نوشته این روزنامه، با ادامه تظاهرات مردمی لبنان، روز گذشته تلاش‌هایی برای منحرف کردن این تحرکات از مسیر اصلی به منظور هجمه علیه حزب‌الله دیده شد، به این ترتیب که در حالی که تجمع‌کنندگان در میدان "الشهدا" بیروت، توازن در شعار دادن را رعایت کرده و گاه علیه حزب‌الله و گاهی در حمایت از آن شعار داده و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند، برخی تجمع های دیگر به ویژه گروههای وابسته به حزب "القوات اللبنانیه" (نیروهای لبنانی) به ریاست "سمیر جعجع" که به عربستان سعودی نزدیک است، علیه حزب‌الله ناسزا گفتند و حتی این موضع تا آتش زدن پرچم حزب الله در شمال لبنان نیز پیش رفت اما حزب جعجع با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد از این اقدام برائت جسته و به نوعی قضیه را خاتمه دهد.

همچنین در پی حضور تعدادی موتور سوار با در دست داشتن پرچم های حزب الله بین تظاهرکنندگان لبنان، حزب الله با صدور بیانیه ای تاکید کرد، آنان هیچ ارتباطی با این حزب ندارند

بخش رسانه‌ای حزب‌الله امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حضور شب گذشته تعدادی موتورسوار در بیروت با پرچم حزب‌الله هیچ ارتباطی با این حزب ندارد.

در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی موتور سوار در حالی که پرچم‌های حزب‌الله و جنبش "امل" را در دست داشتند، به خیابان‌های بیروت آمدند، پس از آن شبکه العربیه سعودی ها مدعی شد، این موتور سواران وابسته به حزب‌الله بوده و نیروهای ارتش مانع از ورود آنان به محل تظاهرات مردم شدند.

شبکه الجدید نیز تصاویری از این موتورسواران را در حال شعار دادن علیه اصلاحات اقتصادی سعد حریری نخست وزیر لبنان پخش کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تظاهرات اعتراضی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا  را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صحنه هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد. 

.

 حزب الله لبنان همچنین روز دوشنبه اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه میتات در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول دیروز خود همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، پس از رصد و پیش بینی دقیق حرکات نظامیان رژیم صهیونیستی، تعدادی مواد منفجره (مین) در «تل اسماعیل» در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کار گذاشتند و با رسیدن تیپ گولانی رژیم اسرائیل به این نقطه مین‌های کار گذاشته شده منفجر و منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از آن‌ها گردید.

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیلمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت