Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:00:17 GMT

رایزنی پمپئو با همتای ژاپنی‌اش در خصوص ایران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۹۷۰

رایزنی پمپئو با همتای ژاپنی‌اش در خصوص ایران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: «گفت‌وگوی خوبی با توشیمیتسو موتگی (وزیر امور خارجه ژاپن) در خصوص ایران داشتم. ژاپن متحد قدرتمند و بادوام ماست و ما بر سر مسائل منطقه‌ای و جهانی همکاری نزدیکی خواهیم داشت»..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده وزیر امور خارجه ژاپن مایک پمپئو کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان در رایزنی با همتایان خود چه گفت؟

وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه ایکس، به تشریح رایزنی و گفت گو با همتایان خود پرداخت.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاسخ به تماس تلفنی جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سوبرامانیان جایشنکار وزیر امور خارجه هند، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و آقایان سامح شکری و فیصل مقداد همتایانم از مصر و سوریه، اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد دانستم.

وی افزود: همچنین در گفت‌وگو با آنالنا بربوک و دیوید کامرون و یان بورگ وزرای امورخارجه آلمان، انگلیس و مالت (به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت) ضمن بیان اهمیت امنیت پایدار منطقه، روشن ساختم که ایران در مقابل هرگونه شرارت مجدد از سوی رژیم اسراییل و برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: آخرین تحولات منطقه را نیز با شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه دولت قطر و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی به اشتراک گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • تأکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها
  • تشریح پاسخ ایران در گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای مالتی
  • امیرعبداللهیان در رایزنی با همتایان خود چه گفت؟
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و عربستان در خصوص آخرین تحولات منطقه
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • رایزنی وزیر خارجه آلمان با امیرعبداللهیان
  • رایزنی ویر خارجه آلمان با امیرعبداللهیان
  • رایزنی امیرعبداللهیان و لاوروف درباره حمله به سفارت ایران
  • رایزنی بلینکن با وزیران خارجه مصر و اردن درباره ایران