Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش کرد، ویدیوهای منتشر شده از سوی این حسابهای کاربری اقدام به انتشار تصاویر خشونت آمیز نظیر چرخاندن چند جسد در خیابانهای مناطق سابقاً اشغال شده از سوی داعش و همچنین انتشار پیامهای تبلیغ برای جذب نیرو به این گروه تروریستی کرده‌اند.

اخبار بین‌الملل- بر طبق گزارش این روزنامه آمریکایی، برخی از ویدیوهای مربوط به این حسابهای کاربری ظاهراً در ماه گذشته میلادی به رغم تلاشهای آمریکا برای مقابله با داعش در عراق و سوریه انتشار یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل سال جاری میلادی این گروه تروریستی آخرین نواحی تحت اشغالش را نیز در سوریه از دست داد.

یک سخنگوی شرکت صاحب این شبکه اجتماعی چینی به وال‌استریت ژورنال اظهار کرد، این شرکت، تیمی را برای حذف کاربران خطاکار از این شبکه منصوب کرده است اما در عین حال تاکید کرد که این مشکل در کلیت صنعت کاری آنها وجود دارد.

او خاطر نشان کرد: ما با یک چالش گسترده در سطح صنعت کاری خود مواجه هستیم که اقدامات یک سری عاملان بدی که فعالانه به دنبال دور زدن تدابیر محافظتی هستند باعث پیچیدگی بیشتر چالش شده اما ما تیمی را داریم که با نهایت تلاش به دنبال مقابله با رفتارهای شرارت‌آمیز در شبکه تیک‌تاک است.

این سخنگو اظهار کرد: ما حساب‌های کاربری شرور و هر گونه موارد مربوط به آنها را به مجرد شناسایی کردن، برای همیشه حذف کرده و ما همچنان به توسعه بیشتر و قدرتمندتر ساختن تدابیر کنترلی خود به هدف شناسایی فعالیتهای مشکوک ادامه می‌دهیم.

شبکه اجتماعی تیک‌تاک در چین یکی از محبوبترین شبکه ‌ها به ویژه در میان جوانان است و معمولاً محتواهای سیاسی منتشر شده در آن را حذف می کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق سوریه شبکه اجتماعی صنعت چین سوریه عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه

شرکت متا برای عمل به حکم موقت رگولاتور ترکیه، شبکه اجتماعی «تردز» (Threads) را در این کشور از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت)، تعطیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد این اقدام، تاثیری روی فعالیت سایر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت شامل فیس‌بوک و اینستاگرام و سرویس‌هایی نظیر واتس‌اپ در ترکیه نخواهد داشت.

نهاد نظارت بر رقابت ترکیه، ماه گذشته در یک حکم موقتی، تلاش کرد مانع اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های اینستاگرام و «تردز» شرکت متا شود و تحقیقاتی را درباره متا، آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شرکت، با مرتبط کردن پلتفرم‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام و «تردز»، قانون رقابت را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بر اساس گزارش رویترز، رگولاتور ترکیه اعلام کرده که نوتیفیکیشن درباره اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های متا، اطلاعات کافی فراهم نمی‌کند و به حد کافی، شفاف نیست. نوتیفیکیشن کاربر همچنین طراحی شده تا کاربران را برای موافقت با اشتراک‌گذاری داده، راهنمایی کند اما برای رفع نگرانی‌های ضد انحصارطلبی، کافی به نظر نمی‌رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش می کنم
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش کند
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • هزارتوی سیاه تنهایی
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • اجازه انتشار تصاویر را نداریم ... ؛  اعتراف شبکه ۲۴ اسرائیل
  • حریم هوایی اسرائیل از ۱ بامداد بسته می‌شود