Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ها و خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است؛
تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگابایرن مونیخلیگ قهرمانان اروپاسایر تیم های مطرحالمپیاکوس یوناندسته‌بندی ویدیو: ویدیو های HDویدیوآلمانبایرن مونیخبرچسب‌ها: المپیاکوس-بایرن مونیخروبرت لواندوفسکیکورنتین تولیسویوسف العربیگل های HD بایرن مونیخخلاصه HD بایرن مونیخRobert LewandowskiCorentin Tolisso.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ پرمدعای انگلیس؛ باشگاه پرهزینه و بزرگ کجا هستند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب آرسنال در لیگ برتر با ولوز بازی می‌کند بلکه با پیروزی مقابل این تیم، زخم شکست یک بر صفر مقابل بایرن و ناکامی در راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را فراموش کند. منچسترسیتی هم برای کنار آمدن با غمی مشابه با چلسی روبه‌رو می‌شود تا شاید با پیروزی مقابل این تیم به فینال جام حذفی برسد و به نخستین جام این فصل نزدیک شود. سیتی هم روزهای آخر هفته پیش به‌دست رئال‌مادرید و در ضربات پنالتی از لیگ‌قهرمانان حذف شد.

انگلیسی‌ها کجا هستند؟

۳تیم مدعی جدی قهرمانی این فصل لیگ برتر در یک شب از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حذف شدند. آرسنال و چلسی از ادامه لیگ قهرمانان محروم شدند و وستهم هم در لیگ اروپا به‌دست لورکوزن کنار رفت. فقط استون‌ویلا آن هم در ضربات پنالتی توانست به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس برسد.

برای نخستین بار از فصل ۲۰- ۲۰۱۹هیچ تیمی از پریمیرلیگ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و برای نخستین بار از همان فصل ۲تیم آلمانی در نیمه‌نهایی این لیگ دیده می‌شوند. فصل ۲۰-۲۰۱۹ دو تیم لایپزیش و بایرن از آلمان و لیون و پاریس از فرانسه در فصل کرونای بدون تماشاگر به این مرحله رسیده بودند.

در این فصل منچستریونایتد در گروهی نسبتا آسان چهارم شد و حتی به لیگ اروپا هم راه نیافت؛ پایین‌تر از نماینده دانمارک و ترکیه. برایتون در یک‌هشتم پایانی لیگ اروپا مقابل تیم رده پنجم سری‌آ یعنی آاس‌رم حذف شد. نیوکاسل البته تقصیری نداشت و در گروه مرگ نتوانست از میلان، پاریس و دورتموند که ۲تیم رده دوم و سوم آن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند، دستاوردی داشته باشد و در همان مرحله گروهی حذف شد. آرسنال و من‌سیتی هم که به‌دست بایرن و رئال پرافتخار کنار رفتند.

لیگ قهرمانان

منچسترسیتی نتوانست از نخستین عنوان قهرمانی‌اش در اروپا دفاع کند. فقط ۲تیم انگلیسی ۲فصل پیاپی قهرمان اروپا شده‌اند؛ لیورپول و ناتینگهام.
حالا در غیاب همه تیم‌های انگلیسی، ۲تیم از آلمان و یک تیم از اسپانیا و یکی از فرانسه به نیمه‌نهایی رسیده‌اند. دیدار دور رفت بایرن‌مونیخ- رئال‌مادرید و دورتموند- پاری‌سن‌ژرمن روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت هم این ۲بازی در دور برگشت تکرار می‌شوند.

لیگ اروپا

در لیگ اروپا لیورپول نتوانست شکست ۳بر صفر خانگی را در زمین آتالانتا جبران کند و گل صلاح برای بازگشت کافی نبود. در دیگر دیدار این مرحله بایرلورکوزن که ۲گل از بازی رفت داشت، لحظه آخر بازی برگشت هم به تساوی یک‌-یک رسید و صعودش را قطعی کرد و به رکوردی تاریخی رسید. حالا این تیم با ۴۴بازی بدون شکست در همه رقابت‌ها از رکورد یوونتوس عبور کرده است. با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا فصل ۲۵-۲۰۲۴لیگ قهرمانان اروپا، ایتالیا ۵سهمیه خواهد داشت.

لیگ کنفرانس

استون‌ویلا مقابل لیل ۲بر یک باخت و با توجه به نتیجه بازی رفت، این دیدار به پنالتی کشید. تماشاگران فرانسوی که از درخشش مارتینس در فینال جام‌جهانی خاطره خوشی نداشتند، در این بازی او را تحت‌فشار گذاشتند اما این دروازه‌بان آرژانتینی تیم امری را نجات داد و ویلا را به نیمه‌نهایی برد.

رئال‌مادرید مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را ۶بار در مسابقات حذفی، ناکام گذاشته است؛ حداقل دوبرابر هر تیم دیگری. رئال هرگاه که مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده، موفق به فتح لیگ قهرمانان شده؛ ۱۹۹۸حذف دورتموند، ۲۰۰۰حذف منچستریونایتد، ۲۰۰۲و ۲۰۱۴حذف بایرن‌مونیخ، ۲۰۲۲حذف چلسی و حالا ۲۰۲۴حذف سیتی.

رئالی‌ها ۳۳‌بار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان یا جام باشگاه‌های اروپا رسیده‌اند؛ در مجموع ۳۳بار. بایرن هم ادوار حضور خود در این مرحله را به ۲۱بار رساند، بارسا با ۱۶و میلان با ۱۳حضور در رده‌های بعدی ایستاده‌اند. اگر فقط لیگ قهرمانان با فرمت اخیر را درنظر بگیریم، رئال برای هفدهمین فصل راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد، بیش از هر تیم دیگری. بایرن با ۱۳حضور در نیمه‌نهایی در رتبه بعدی

کد خبر 845704 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!
  • لیگ پرمدعای انگلیس؛ باشگاه پرهزینه و بزرگ کجا هستند؟