Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:49:48 GMT

رکوردشکنی راموس و بنزما در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۱۶۳

رکوردشکنی راموس و بنزما در لیگ قهرمانان

کریم بنزما و سرخیو راموس با حضور در بازی امشب مقابل گالاتاسرای موفق به ثبت دو رکورد جدید در لیگ قهرمانان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد در استانبول با تک گل تونی کروس بر گالاتاسرای پیروز شده و به وضعیت خود در گروه سر و سامانی بدهد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال در این بازی بود و تعداد حضورش در لیگ قهرمانان را به عدد 121 رساند و به این ترتیب از رکورد روبرتو کارلوس عبور کرد و تبدیل به مدافعی شد که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

راموس تمام این بازی ها را با پیراهن رئال انجام داده ولی روبرتو کارلوس با رئال و فنرباغچه در این تورنمنت حضور داشته است. راموس 12 گل زده و 15 پاس گل داده ولی کارلوس 15 گل زده و 26 پاس گل داده است.

کریم بنزما نیز با حضور در بازی امشب رئال حالا با 115 بازی به طور مشترک با تیری آنری رکورددار بیشترین حضور یک فرانسوی در لیگ قهرمانان شد. کریم موفق به زدن 60 گل در این رقابت ها نیز شده است. در کارنامه تیری آنری 50 گل در لیگ قهرمانان ثبت شده است.

 

 

سرخیو راموس کریم بنزما رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز یکشنبه دو اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم در جدول ۴۵ امتیازی شود و به طلسم ۱۰ ساله پیروز نشدن برابر ملوان پایان دهد.

شهریار مغانلو مرد شماره یک ژوزه مورایس در این بازی بود و توانست هر دو گل تیم خود را وارد دروازه ملوان کند. مغانلو اکنون با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و مدعی اصلی عنوان آقای گلی است، عنوانی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۳ گل به آن دست یافت و حالا در فصل بیست و سوم علاوه بر نزدیک شدن به تکرار عنوان آقای گلی رکورد فصل گذشته خود را تا به اینجای مسابقات بهبود بخشیده است.

سپاهان در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرد و باید دید مغانلو می‌تواند به تیم سابق خود گل بزند یا خیر.

کد خبر 6084778

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!