Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری کین پس از برد پرگل مقابل ستاره سرخ بلگراد می گوید که تیمش به کسب چنین نتیجه ای برای فرار از بحران نیاز داشته است.

طرفداری - در جریان هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام هاتسپر موفق شد با نتیجه 5-0 ستاره سرخ بلگراد را از پیش رو بردارد. هری کین در این دیدار دو بار موفق به گلزنی شد. مهاجم اسپرز پس از پایان بازی در مصاحبه با BT Sport گفت:

ما دقیقاً همان کاری را که باید انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می دانستیم که نتایج بدی را در هفته های اخیر کسب کرده بودیم و این بهترین راه برای واکنش به این وضعیت بود. البته ما نیاز داشتیم که سریعاً گلزنی کنیم. ما در مقابل دروازه حریف بی رحم بودیم و همچنین موفق به ثبت کلین شیت شدیم.

وی افزود:

مهمترین چیز پیروزی بود. پیروزی 5-0 دقیقاً همان چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم. ما باید راه طولانی سپری کنیم. بازی مقابل لیورپول، دیدار سختی برایمان خواهد بود. واضح است که آن ها شروع فوق العاده ای در فصل جاری داشته اند، اما امیدواریم که بتوانیم در مقابل آن ها پیروز شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری

ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم