Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:44:51 GMT

باور نمی کردم زیدان امشب به من بازی بدهد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۲۵۲

باور نمی کردم زیدان امشب به من بازی بدهد

رودریگو گوئس ستاره 18 ساله برزیلی رئال اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کرد و رویایش به حقیقت پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو که از تابستان امسال به رئال اضافه شده، با تیم اول تمرین می کند ولی بازیکن تیم دوم رئال محسوب می شود. او البته در چند بازی رئال نیز در میدان حاضر بوده و حتی برابر اوساسونا موفق به گلزنی نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگو چندین بار نیز در فهرست 18 نفره بوده ولی به او بازی نرسیده است. در میان تعجب، امشب زیدان رودریگو را زوج بنزما در خط حمله رئال برابر گالاتاسرای قرار دارد و او 82 دقیقه در میدان بود. عملکرد رودریگو در مجموع خوب بود.

 

 

 

 

ستاره جوان برزیلی در پایان بازی گفت:« به خاطر اولین بازی خودم در لیگ قهرمانان، خیلی خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. هر بازی در رئال دشواری های خاص خود را دارد. امشب کاری که زیدان از من خواسته بود را انجام دادم. او به من گفت که وقتی توپ را در اختیار ندارم، روی دفاع تمرکز کنم و زمانی که توپ به من می رسد، از بازی خودم لذت ببرم. به خاطر شرایط ورزشگاه و بازی بیرون از خانه، مشارکت من در دفاع اهمیت زیادی داشت.»

 

رودریگو ادامه داد:« هر روز سخت تمرین می کنم و تابع تصمیمات مربی هستم. امروز زیدان به من گفت که در ترکیب اصلی قرار خواهم داشت و اصلا باور نمی کردم. کمی عصبی شدم ولی از این بازی لذت بردم. در پایان همه بازیکنان به من تبریک گفتند.»

 

رئال مادرید رودریگو گوئس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رودریگو گوئس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است