Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@13:27:25 GMT

عکس/تولید کدو تنبلی با2تن وزن

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۳۸۵

عکس/تولید کدو تنبلی با2تن وزن

یک کشاورز اهل کالیفرنیا در ایالات متحده موفق شد رکورد تولید کدو تنبلی با وزنی غیرمتعارف را بشکند. این مرد یک کدو تنبل غول آسا با وزن ۲ تن تولید کرده است. ناطقان: لئوناردو اورنا تولید کننده این کدو تنبل پیش از این نیز تلاش‌هایی برای تولید کدو تنبل‌های غول آسا انجام داده بود. وی کل تابستان را صرف تماشای گل عظیم کدو در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ فوت مربع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




اگر تصور می‌کنید تولید چنین کدو تنبلی ساده است، سخت در اشتباهید. این کشاورز ساعت‌هایی طولانی را صرف مراقبت از کدو تنبل کرده است و گاهی فقط ۴ الی ۵ ساعت در طول ۲۴ ساعت خوابیده است، چرا که نگران بوده کدوتنبلش آسیب ببیند. جالب است بدانید وی به شکل تخصصی کدو تنبل تولید می‌کند. کوشش اورنا طی دو دهه گذشته در تلاش برای رشد چنین کدو تنبلی سرانجام نتیجه داده است.


وی موفق شد نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند و البته در مسابقات قهرمانی جهانی کدو تنبل جایزه برتر را از آن خود کرد. افزون بر این‌ها او یک جایزه نقدی نیز به دست آورد.



منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تولید ، کدو تنبل ، کالیفرنیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تولید کدو تنبل کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به اطلاع مشترکین محترم شهرستان ارومیه میرساند روز چهارشنبه مورخ ۱۵ / ۰۱/ ۱۴۰۳ به علت اجرای طرح جابجایی شبکه فشار متوسط زیرگذر شورا، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ برق بلوار عدالت تقاطع دانشکده به مدت ۶ ساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • «سود» مشوقی برای «مشارکت مردمی» در تولید
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • فرایند تولید و فرآوری کدو تنبل در مزارع آمریکایی (فیلم)
  • قطعی برق در ارومیه
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • جشن تولد امام حسن (ع) در بلوار کشاورز
  • نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)