Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:47:47 GMT

دستگیری شرور مسلح در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۴۰۹

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر تیراندازی و تحرکات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار جنوب تهران در یکی از شهرستان‌های غربی کشور که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی آن شهرستان شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: پس از اینکه متهم تحت تعقیب پلیس آن استان، قرار می‌گیرد بلافاصله به شهر تهران متواری شده و در مخفیگاهش پنهان می‌شود که در این راستا پیگیری و رسیدگی به موضوع تا زمان شناسایی و دستگیری این فرد شرور به صورت ویژه در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راستی در ادامه بیان داشت: پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی، مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از محلات جنوب تهران و حوالی خیابان خاوران شناسایی و بامداد بیست‌ونهم مهرماه تیمی از ماموران پلیس امنیت با حضور در محل، وی را که سعی داشت با سلاح سرد به ماموران حمله و فرار کند، با هوشیاری و دقت عمل در یک اقدام غافلگیرانه به اتهام تیراندازی و اخلال در نظم عمومی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه سلاح سرد قمه از متهم خاطرنشان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده متهم، اعتراف کرد: چندی پیش برای انجام کار شخصی به یکی از شهرستان‌های غربی مراجعه کرده بودم که به‌دلیل بروز اختلافات شخصی و برای اینکه قدرتم را نشان دهم تیراندازی کردم که موجب ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده بود.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با تأکید بر اینکه متهم پس از بازداشت برای تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: در پرونده این متهم جرایمی همچون شرارت، درگیری، ضرب و جرح و زورگیری وجود دارد.

راستی در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم فهیم با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرا و تداوم طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس را مطلع کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده پلیس امنیت عمومی دستگیری شرور مسلح تیراندازی اراذل و اوباش کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد بوستان افروز امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی به منزل و مغازه احدی از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی کمتر از ۲۴ ساعت عامل تیراندازی را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی، طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سلسله، گفت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه را اختلاف حساب عنوان کرده است.

سرهنگ بوستان افروز، ضمن هشدار به هنجارشکنان و افراد مخل امنیت و آسایش مردم، تصریح کرد: متهم همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6064662

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران