Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:06:53 GMT

«همسفر خورشید» روی آنتن می رود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۵۵۱

«همسفر خورشید» روی آنتن می رود

سریال «همسفر خورشید» به‌مناسبت شهادت امام‌رضا(ع) از پنجشنبه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال تلویزیونی «همسفر خورشید» به‌کارگردانی علی شاه‌حاتمی جایگزین سریال «قاب خاطره» می‌شود.

«همسفر خورشید» سریالی با محوریت امام‌رضا(ع) است. قصه درباره نوجوانی به‌نام علی است که از مسلمانان هند است و همراه خواهر و عمه‌اش در یکی از محله‌های فقیرنشین بمبئی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به بیماری تنفسی دچار است، بارها نام امام‌رضا‌(ع) را از عمه‌اش شنیده است و می‌داند آرزوی عمه این است که برای زیارت و درخواست شفا به زیارت حرم این امام بزرگوار برود، اما عمه علی بیمار می‌شود و امید به زنده بودنش نیست. آرزوی عمه ممکن است هرگز برآورده نشود و علی می‌خواهد برای او کاری بکند...

داستان مجموعه «همسفر خورشید» از بمبئی شروع می‌شود و در ایران ادامه پیدا می‌کند. ابتدا صحنه‌های مربوط به ایران با بازی محمد کاسبی، یوسف مرادیان، سهند جاهدی و جانو سینک تصویربرداری شده است.

شخصیت اصلی سریال «همسفر خورشید» یک نوجوان ۱۵‌ساله هندی است که نقش او را نوجوانی به نام جانو سینک برعهده داشته است. محمد کاسبی، یوسف مرادیان و سهند جاهدی دیگر بازیگران اصلی این مجموعه ۱۰قسمتی‌اند.

سریال «همسفر خورشید» به‌مناسبت شهادت امام‌رضا(ع)، ساعت ۱۸ هر روز روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰  بازپخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: «خانه بی‌پرنده» دوبله انگلیسی شد به‌خاطر هانیه روی آنتن می رود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آی فیلم شهادت امام رضا ع قاب خاطره علی شاه حاتمی محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی عجیب از خورشید؛ این شی مرموز چیست؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خورشید سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سریال حشاشین چقدر واقعی است؟ / همه چیز‌هایی که باید درباره واقعیت تاریخی حسن صباح و گروه اسماعیلیه بدانید
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از خورشید؛ این شی مرموز چیست؟
  • پدیده خورشید سیاه چیست؟ + فیلم
  • (ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی روی آنتن شبکه افق
  • رقص و آواز دختران روی آنتن؛ تابوشکنی بی‌سابقه
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • توصیه تجزیه طلبانه جواد خیابانی روی آنتن!
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده
  • آمار یک روحانی روی آنتن: یک میلیون سقط جنین در سال!