Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه در پیامی توئیتری گفت که خبرهای خوبی درباره ترکیه و سوریه در راه است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه در پیامی توئیتری نوشت: به نظر می‌رسد خبرهای خوبی در ارتباط با ترکیه، سوریه و خاورمیانه در حال روی دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های بیشتر منتشر خواهد شد!

ساعتی پیش وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که همزمان با پایان یافتن ضرب‌الاجل ۱۲۰ ساعته توافق واشنگتن و آنکارا برای آتش‌بس موقت در شمال شرق سوریه، کاخ سفید عقب‌نشینی کامل نیروهای پ.ک.ک و ی.پ.گ را به اطلاع آنکارا رسانده است.

وزارت دفاع ترکیه یادآوری کرد که در حال حاضر نیازی به اقدام نظامی در شمال شرق سوریه خارج از منطقه عملیات فعلی نیست.
وزارت دفاع ترکیه با تاکید بر اینکه آنکارا هرگز اجازه نخواهد داد کریدور تروریستی در مرزهای جنوبی‌اش تشکیل شود، افزود: ترکیه با قاطعیت به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.
ساعاتی قبل رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با اعلام اتمام مهلت توافق آتش‌بس، گفته بود که آمریکا به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده است.
اردوغان تاکید کرد که با توجه به اتمام این مهلت، ترکیه اقدام‌های لازم را برخواهد داشت، و افزود: اگر مماشات کنیم، راه را برای سازمان‌های تروریستی باز کرده‌ایم.
رئیس جمهوری ترکیه روز سه‌شنبه راهی سوچی شد و بیش از شش ساعت و ۳۰ دقیقه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پشت درهای بسته مذاکره کرد.
محور اصلی این مذاکرات وضعیت سوریه با توجه به عملیات نظامی «چشمه صلح» بود که ترکیه از دو هفته پیش، آن را با وجود مخالفت جامعه جهانی آغاز کرد.
روسیه و ترکیه در جریان مذاکرات رئیسان جمهوری دو کشور تفاهمنامه‌ای ۱۰ ماده‌ای را درباره اوضاع امنیتی شمال سوریه امضا کردند.

منبع:ایرنا

بیشتر بخوانید: یونانیان بر علیه شرکت کشورشان در طرح‌های سرمایه‌داری و حملات ترکیه تظاهرات کردند واکنش‌‌ها به توافق آمریکا و ترکیه برای برقراری آتش‌بس در شمال سوریه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه جامعه رسانه سوریه مبارزه با تروریسم ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه

وزارت دفاع سوریه درباره تجاوز بامدادی آمریکا به مناطقی در شرق این کشور بیانیه‌ای صادر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع سوریه در این بیانیه آورده است: جنگنده های اشغالگران آمریکایی بامداد امروز سه شنبه به برخی شهرکها و روستاها و مواضع نظامی در استان دیرالزور و حومه آن حمله کردند.

تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

این بیانیه افزود این تجاوز آمریکایی به شهادت هفت نظامی و یک غیرنظامی و زخمی شدن 19 نظامی و 13 غیرنظامی منجر شد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، حمله اشغالگران آمریکایی خسارتهای زیادی هم به زیرساختهای این مناطق وارد کرد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه