Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:30:31 GMT

اعتراف دیرهنگام به قتل برادرزاده

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۷۲۲

اعتراف دیرهنگام به قتل برادرزاده

روز گذشته این زن به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی گفت: اسفند سال ۶۶ بود که همراه پسر ۶ ماهه‌ام به‌نام ابراهیم برای میهمانی به خانه خواهرشوهرم در یافت‌آباد تهران رفتیم. آن زمان خانه ما کرج بود. روز حادثه شوهرم به محل کارش رفته بود و من و خواهرشوهرم به‌همراه شوهرش و بچه‌ام در خانه بودیم. پسرم داخل اتاق بود و عمه‌اش با او بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای چند لحظه‌ای اتاق را ترک کردم تا برای بچه شیر خشک درست کنم. یک دفعه صدای جیغ پسرم را شنیدم و هراسان وارد اتاق شدم. خواهر شوهرم بچه را در آغوش گرفته بود و تکان می‌داد از او پرسیدم چه شده است؟ گفت: هیچی. به‌نظرم آمد شکم بچه درد می‌کند پرسیدم، بچه زیر پایتان مانده؟ اما او و شوهرش گفتند که اتفاقی نیفتاده است. بلافاصله بچه را از آن‌ها گرفتم و به او شیر دادم. اما ناگهان دچار حالت تهوع شد و به گریه افتاد.

با عجله او را به درمانگاه بردیم و پزشک ویزیتش کرد. اما صبح روز بعد که از خواب بیدار شدم، پسرم نفس نمی‌کشید. وقتی مطمئن شدم مرده است به پیشنهاد خانواده شوهرم بچه را در همان حیاط خانه غسل دادیم و بعد هم در قبرستان یافت‌آباد دفن کردیم. یک هفته بعد از مرگ ابراهیم، خواهر شوهرم گفت: به احتمال زیاد بچه بر اثر مصرف شیر خشک فاسد مرده است.

او ادامه داد: در این مدت پیگیر علت مرگ پسرم نشدیم تا اینکه ۳۲ سال گذشت و ما با خواهر شوهرم بر سر یک قطعه زمین در روستای خانوادگی شان اختلاف پیدا کردیم. چند روز قبل هم سر همین موضوع جر و بحثمان شد و خواهر شوهرم جلوی همه کسانی که در آن جمع حضور داشتند ناگهان حرفی زد که همه را شوکه کرد. او با فریاد گفت که من بچه ات را ۳۲ سال قبل کشته‌ام و برای این کار قسم نیز بر زبان آورد. در حالی که بشدت ناراحت بودم با شوهرم تصمیم گرفتیم که از وی به‌خاطر قتل پسرم شکایت کنیم.

با شکایت زن میانسال، به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان پلیس برای رازگشایی از مرگ پسر ۶ ماهه وارد عمل شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل نوزاد قتل دادسرای جنایی پزشکی قانونی شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس

 خواهر اسماعیل هنیه (رهبر حماس)  در جنوب اسرائیل زندگی می کند. او چندی قبل توسط پلیس اسرائیل بازداشت شد و دیروز یکشنبه به "حمایت از تروریسم " متهم شد. دلیل این اتهام، حمایت وی از حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر بود.

به گزارش عصرایران، رویترز نوشت: دادستانی اسرائیل روز یکشنبه خواهر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به "تحریک و همبستگی با یک گروه تروریستی" متهم کردند. منظور دادستانی اسرائیل، تعریف و تمجید خواهر هنیه از حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر بود.

خواهر هنیه یه نام "صباح عبدالسلام هنیه" (57 ساله) در شهر "تل السبع" در جنوب اسرائیل زندگی می کند. برادر هنیه هم مثل او در قطر است.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه شمار دیگری از رهبران حماس از جمله خالد مشعل هم اکنون در دوحه قطر به سر می برند.

پلیس اسرائیل هنگام بازداشت صباح (خواهر اسماعیل هنیه) در شهر بئر السبع در جنوب اسرائیل

چند روز قبل هم ارتش اسرائیل با هدف قرار دادن یک خودرو در غزه، 3 پسر اسماعیل هنیه و شماری از نوه های او را کشت.

وزارت دادگستری اسرائیل اعلام کرد خواهر هنیه از اول آوریل در بازداشت است. هنوز وکیل وی اظهار نظری نکرده است.

بر اساس این کیفرخواست، تنها چند روز پس از حمله حماس به جنوب اسرائیل، صباح هنیه پیام‌هایی را برای ده‌ها نفر از جمله اسماعیل هنیه ارسال و از این حمله تعریف کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس

از جمله پیام های او که در کیفرخواست آمده این متن است: «خدایا آنها را بشمار و بکش و هیچکدام را ترک مکن».

اسرائیل می گوید حمله حماس به جنوب اسرائیل در 7 اوریل حدود 1200 کشته برجای گذاشت. بعد از آن، اسرائیل جنگ علیه حماس در غزه را آغاز کرد. بیش از 34 هزار نفر در غزه در حملات اسرائیل به این منطقه کشته شدند. اکثریت این افراد از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان هستند.

3 پسر اسماعیل هنیه در حمله ارتش اسرائیل به غزه کشته شدند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • «سه‌خواهر» تا ۲۰ اردیبهشت در مولوی می‌مانند!
  • (عکس) قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر