Web Analytics Made Easy - Statcounter

داخلی

******

تهران - رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه جنگ اقتصادی بی سابقه دولت آمریکا علیه ایران اسلامی به رغم تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور نتوانسته روند رو به رشد اقتصاد را متوقف کند، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های گسترده دولت، کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده و روند توسعه ادامه دارد.

تهران - سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات دمکراتیک و فراگیر ریاست جمهوری در بولیوی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران - رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، زمینه مصاحبه با ۲۰۰ نفر از گزارشگران نمایندگان این نهاد از اردوگاه‌های اسیران ایرانی برای تهیه تاریخ شفاهی اردوگاه‌های اسرا را فراهم کند.

تهران - دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب وظایف دستگاه ها برای تدوین سند اقتصاد دانش بنیان در جلسه امشب این شورا خبر داد.

تهران - سخنگوی وزارت امورخارجه گفت که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش برای شرکت در نشست وزیران خارجه عضو جنبش عدم تعهد عازم بکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

زاهدان - مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار رقبه (املاک و مستغلات وقف شده) و حدود ۳۰۰ هزار موقوفه تاکنون در کشور به ثبت رسیده است.

باکو - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب برای شرکت در نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد وارد باکو شد.

خارجی

******

تهران - وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه گفت که سیاست واشنگتن خروج نیروهای نظامی از سوریه و بازگشت آنان به ایالات متحده بود و حضور سربازان ما در عراق نیز دائمی نخواهد بود.

باکو - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلای ایران گفت: در حال حاضر چند جانبه گرایی از سوی آمریکا به شدت در معرض خطر است.

تهران - ارتش سوریه در پی استقرار نیروهای خود در مرزهای شمالی خود با ترکیه، روز سه شنبه وارد شمار دیگری از روستاهای استان کردنشین «الحسکه» شد.

بیروت - یکی از اعضای فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان گفت: حزب الله موضوع مبارزه با فساد را به عنوان یک هدف اساسی که باید پیگیری شود، مطرح کرده و امروز نیز ما عزم خود را برای پیگیری جدی و تضمین اجرای اصلاحات جزم کرده ایم.

مسکو - روسیه و ترکیه در جریان مذاکرات ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهوری دو کشور تفاهمنامه‌ای ۱۰ ماده‌ای را درباره اوضاع امنیتی شمال سوریه امضا کردند.

تهران- تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در دیدار روز سه شنبه میان ولیعهد عربستان و وزیر دفاع آمریکا در ریاض، بررسی شد.

لندن - نمایندگان مجلس عوام انگلیس عصر سه‌شنبه پس از ساعت‌ها بحث و بررسی با جدول زمان‌بندی فشرده و جنجالی بوریس جانسون برای تائید توافق جدید خروج از اتحادیه اروپا مخالف کردند.

نیویورک - گزارشگر ویژه حقوق بشر با نقل از منابع اثبات نشدنی و ناموثق، کوشید نقش سرباز پیاده‌ای را در سیاست فشار حداکثری آمریکا بر مردم جمهوری اسلامی ایران ایفا کند.

مسکو - وزیر امور خارجه روسیه خبر داد که عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه با عنوان «چشمه صلح» در پی توافق مسکو و آنکارا پایان یافت.

لندن - نخست وزیر انگلیس پس از مخالفت پارلمان این کشور با برنامه دولت برای تائید توافق برگزیت گفت: تصمیم گیری درباره واکنش به درخواست پارلمان برای تاخیر برگزیت بر عهده اتحادیه اروپا است.

بیروت - "نجیب میقاتی" نخست وزیر پیشین لبنان در چارچوب مجموعه پیشنهادهای خود برای حل بحران کنونی، استعفای دولت سعد حریری را مطرح کرد.

تهران - نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» به رهبری ژنرال خلیفه حفتر فرودگاه بین‌المللی «معیتیقه» در حومه طرابلس پایتخت این کشور را در دو نوبت بمباران کردند.

تهران - رئیس جمهوری ترکیه گفت که آمریکا به تعهدات خود در توافق آتش‌بس آنکارا و واشنگتن به طور کامل عمل نکرده است.

بیروت - "محمود قماطی" وزیر امور پارلمانی لبنان گفت که از تظاهرات کنندگان می خواهم با هرگونه سناریویی که هدف از آن سوء استفاده از تظاهرات علیه مقاومت است، مقابله کنند.

تهران - رئیس شورای اروپایی گفت که به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه می‌کند با تمدید مهلت برگزیت موافقت کنند.

مسکو - سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهامات اخیر مدیرعامل فیسبوک که ایران و روسیه را متهم به تلاش برای دخالت در انتخابات آتی آمریکا کرده است را بی‌اساس و جعلی خواند.

تهران - رسانه انگلیسی گزارش داد که چین قصد دارد طرحی را برای انتصاب فرد جدیدی به عنوان رئیس دولت هنگ‌کنگ برای برون‌رفت از بحران کنونی ارائه دهد.

تهران - آمریکا ۱۳۵ تن از زنان عناصر گروه تروریستی داعش را از مناطق کردنشین شمال سوریه به عراق منتقل کرد.

تهران - وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که آمریکا خروج کامل شبه‌نظامیان کرد از منطقه امن در شمال شرق سوریه را به اطلاع آنکارا رساند.

تهران - رسانه‌های آمریکایی از بررسی وزیر خزانه‌داری آمریکا ازسوی ترامپ به عنوان یکی از گزینه‌ها برای سمت ریاست کارکنان کاخ سفید خبر دادند.

تهران - نخست وزیر اتیوپی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند مانع احداث سد النهضه شود، تهدید کرد که چنانچه کشورش به دلیل نزاع با مصر بر سر طرح احداث سد النهضه، ناگزیر به جنگ شود، میلیون‌ها نظامی را بسیج خواهد کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد بلیغ الرحمان استاندار ایالت پنجاب ضمن استقبال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاخ نخست وزیری از حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور،  محمد صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه،  رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور حضور یافتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سفیر این کشور در پاکستان و برخی از مسئولان دولت ایالت پنجاب نیز از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست بودند.

پیش از این، خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و رئیس دولت این استان پرجمعیت پاکستان نیز به دیدار رئیس جمهور رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران