Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با هماهنگی و تعامل انجام شده با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان پنج هزار و ۴۲۰ جلد دفترچه با نرخ دولتی تهیه بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، هدایت صفری در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت کمیته امداد از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در قالب خدمات تحصیلی و آموزشی، گفت: پرداخت کمک هزینه های تحصیلی، پوشاک، کلاس های تقویتی و ایاب و ذهاب در قالب کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان تحت حمایت تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان تحت حمایت از محل اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک های مردمی تامین می شود، افزود: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های مختلف از جمله برگزاری جشن عاطفه ها، کمک حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه همسو منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به دانش آموزان تحت حمایت را تامین کرده و هیچ دانش آموز نیازمندی به خاطر مشکل مالی از تحصیل بازنماند.

 

صفری به بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از ظرفیت سایر سازمانها از جمله ملزومات و نوشت افزار، ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان پنج هزار و 420 جلد دفترچه با نرخ دولتی تهیه و بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

 

وی همچنین افزود: به همین منظور بیش از 14میلیون تومان از محل منابع اعتباری کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان نیازمند رسانده شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کربلا اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست